daniello Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hei! Tenkte å endre leverandør av bredbånd, og kom over start og deres tilbud. Skal ha 16 mb, så det blir største rabatten på bærbar.. Tenkte på denne: Asus A6Jc til 6990,- Har søkt og sett denne får kritikk for skjermkortet, men er det en grei maskin for kontor, surfing, musikk og kanskje noen små ikke krevende spill? Fikk jo mest lyst på Asus A6JA til 10790,- men det var litt drøyt til mitt bruk vel, siden den stasjonære er rimelig oppdatert.. Har ikke greie på bærbar, så noen synspunkter og hjelp hadde vært flott.. På forhånd takk! Mvh daniello Endret 5. oktober 2006 av daniello Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Tenkte å endre leverandør av bredbånd, og kom over start og deres tilbud. Skal ha 16 mb, så det blir største rabatten på bærbar.. Tenkte på denne: Asus A6Jc til 6990,- Har søkt og sett denne får kritikk for skjermkortet, men er det en grei maskin for kontor, surfing, musikk og kanskje noen små ikke krevende spill? Fikk jo mest lyst på Asus A6JA til 10790,- men det var litt drøyt til mitt bruk vel, siden den stasjonære er rimelig oppdatert.. Har ikke greie på bærbar, så noen synspunkter og hjelp hadde vært flott.. På forhånd takk! Mvh daniello 7008545[/snapback] Om du spiller mye ville jeg valgt a6ja, koster litt mer men syns den er bedre. skjermkort er mye bedre, prosessor litt bedre og den kommer med dobbelt så mye ram, om det er rett versjon av maskinen, fins en billigere med t2300 og 512mb ram. Lenke til kommentar
daniello Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hei! Tenkte å endre leverandør av bredbånd, og kom over start og deres tilbud. Skal ha 16 mb, så det blir største rabatten på bærbar.. Tenkte på denne: Asus A6Jc til 6990,- Har søkt og sett denne får kritikk for skjermkortet, men er det en grei maskin for kontor, surfing, musikk og kanskje noen små ikke krevende spill? Fikk jo mest lyst på Asus A6JA til 10790,- men det var litt drøyt til mitt bruk vel, siden den stasjonære er rimelig oppdatert.. Har ikke greie på bærbar, så noen synspunkter og hjelp hadde vært flott.. På forhånd takk! Mvh daniello 7008545[/snapback] Om du spiller mye ville jeg valgt a6ja, koster litt mer men syns den er bedre. skjermkort er mye bedre, prosessor litt bedre og den kommer med dobbelt så mye ram, om det er rett versjon av maskinen, fins en billigere med t2300 og 512mb ram. 7008832[/snapback] Takk for svar. Nei, jeg tenkte ikke å bruke maskinen noe spesielt til spilling da jeg bruker den stasjonære til det.. Derfor synes jeg egentlig dette er høy nok pris til mitt bruk. Men lurer på om dette er en topp maskin til den prisen? Tenker på denne ja..: Asus A6Jc til 6990,- Endret 5. oktober 2006 av daniello Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 er helt kurrant maskin det. funker til det meste, bruker min på skole, surfin, musikk film og spill. kjøp den maskinen og ekstra ram så har du mye maskin for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå