Gå til innhold

Noen nettbutikker er bare helt råe med villedning

Anbefalte innlegg

Nå er riktig nok ikke dette eksempelet fra noen norsk butikk, men da jeg surfet litt rundt så jeg følgende link med tittelen: Gaming Hardware -- Video Card (1), som indikerte at de har bare ett anbefalt kort for spillere...

Vel, kortet er et ATI X850XT... og de selger det for ufattelig latterlige 460USD...

Om man har litt "know-how" så skjønner man jo att dette for det første er et latterlig kort å anbefale, og ihvertfall en latterlig pris!! -Så jeg surfa litt rundt på sida dems og kom over et ATI X1950XTX for 439.... Fy FAN!

Må si at verre missledende reklame har jeg ikke sett på en stund.. Og bare så det er sagt, TigerDirect er veldig kjent som butikk her borte og nyter godt på det, sammen med NewEgg.. Spurte kompisen min som jeg deler kontor med om de ikke har noe ala "forbrukerombudet", men det var visst ikke så strømlinjeformet og lett som i norge m.t.p. klager osv..

Oh well! Stakkars de som surfer inn der med middelmådig peiling på data-maskiner som pussler sammen en maskin etter deres "gaming hardware" standarder!! Fytte-katta!

... its nice to bitch every once in awhile!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...