Bimmer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei, jeg byttet strømforsyning i dag, og plutselig virker ikke mitt ATi x800xt lenger. Jeg håper det døde fordi at jeg var uforsiktig da jeg tok det ut og satte det inn igjen. Testet det i en annen maskin - fortsatt dødt. Det jeg lurer på er om PCIe spenningen er den samme på alle ATX strømforsyninger, slik at det ikke var strømforsyningen som svidde det? Ville vært for galt hvis jeg kjøper et nytt skjermkort og det samme skjer igjen. takker for svar Bimmer Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 tenkte og spørre om du har satt i ledningen til det hvis det er et Pci Ex. hvor mye strøm hadde du får og hvor mye watt er det nå Lenke til kommentar
Bimmer Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 tenkte og spørre om du har satt i ledningen til det hvis det er et Pci Ex.hvor mye strøm hadde du får og hvor mye watt er det nå 7008494[/snapback] Hei. Satte i ledningen for PCIe kortet, jepp. Ingen piping fra bios- men skjermen tenner ikke lenger, får ikke noe signal. Kjører et gammelt pcie kort nå, som ikke trenger ekstra strøm. Dårlig kort. Poweret skal levere 600w. Satte i kortet i en annen maskin, der har det virket før men er nå dødt. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå