iChristian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva med å prøve å ringe på litt logiske tidspunkter? Det vil ikke i lunsjen, rett etter jobb/skole og lignende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva med å prøve å ringe på litt logiske tidspunkter?Det vil ikke i lunsjen, rett etter jobb/skole og lignende 7032045[/snapback] Har prøvd alle tidspunkt nå... seint på kvelden, tidlig på dagen (2 min. etter de åpna) og midt på dagen. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Min maskin slutta også å fungere i helga. Ringte microsoft og kom igjennom i første forsøk:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Endelig kom jeg igjenom. Fikk Steina her på forumet til å ringe samtidig, og han kom igjennom akkurat samtidig også. Når han sa at han ringte for meg ble han svensken skikkelig sur. :!: Endret 9. oktober 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, snakk om.. Måtte bare legge på jeg ^^ Tror ikke det var noen kø jeg. Tror de hadde ett 5minutters kaffepause på noen timer, så hadde de tatt av røret. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Vel, nå har jeg nettopp pratet med en hyggelig dame fra Sverige og esken er på vei. Fint at jeg endelig kom igjennom. Var nok lurt å ringe de med en gang de åpna 09.00 (selv om jeg måtte stå opp tidlig). Håper ikke det tar så altfor lang tid... 7030778[/snapback] Fy faen! Derfor jeg ikke kom igjen klokka 9 i dag ja! Men har prøvd mange ganger å ringe jeg også, i dag klokka 9 og, men kom hjem gjennom? Nei... 7031947[/snapback] Ja, HELT sikkert derfor. Lurt av MS å ansette en person til å ta all telefonene..... haha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Var ikke helt seriøst ment... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Var ikke helt seriøst ment... 7032776[/snapback] Hehe. Virket som du var en smule sint, derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå