Merlin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Uheldige meg. Fikk en ny Xbox360 forrige uke og den funker ikke. Helt uholdbart av MS og jeg har sendt dem en veldig lang mail hvor jeg sier akkurat hva jeg mener om den saken. Da var det å prøve kundestøtten da. Å komme igjennom er en prestasjon i seg selv, og i de 3 dagene jeg har prøvd (lagt igjen nummer og navn 3 ganger) har jeg ikke kommet igjennom i det hele tatt. Riktig nummer? 800 14 174? Er spesielt uheldig siden jeg kjøpte Saints Row rett før den nye boksen kom. Nå sitter jeg bare å stirrer på coveret. En sann pine. Har noen i det hele tatt kommet igjennom? Hvor lang tid tok det? Ønsker alle fornuftige svar hjertelig velkommen =) Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 selv kom jeg igjennom med en gang da harddisken min "yppet seg" ringte til svensk support først men han skjønte ikke norsk, så var det rett til briten et par minutter etter det:/ kanskje du bare har uflaks... Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg skulle ringe med et migration-problem rett etter jeg fikk min Xbox. Etter å ha lagt igjen nummeret 3-5 ganger gav jeg opp og bare lagde en ny account. Utrolig irriterende, men jeg orket bare ikke å ringe mer. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Snakket med en svenske en gang, men siden det er lettere å holde en samtale med en treåring gav jeg opp, og har enda live-gold. Burde ikke være lov å holde på med folk på det der viset. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Snakket med en svenske en gang, men siden det er lettere å holde en samtale med en treåring gav jeg opp, og har enda live-gold. Burde ikke være lov å holde på med folk på det der viset. 7010624[/snapback] Helt enig. Microsoft bør han MYE bedre service enn det her. Rett og slett latterlig og utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Får ikke svar. Lurer på om jeg skal kjøpe en Core på Lefdal til 1495 for deretter å bytte den inn etter 30 dager. Dette går vel? Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det burde jo det ja, hvis du føler du kan "bruke" dem på den måten Jeg ville nok venta, og spart både meg og butikken for bryet. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Det burde jo det ja, hvis du føler du kan "bruke" dem på den måten Jeg ville nok venta, og spart både meg og butikken for bryet. 7022310[/snapback] Etter at de ikke engang kunne tilby meg en lånemaskin, siden de mente dette ville føre til unødvendige kostnader for dem, så vil jeg si ja, jeg vil bruke de på den måten. Får ikke dårlig samvittighet i det hele tatt. De har ikke et snev av god kundebehandling. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er klin umulig å komme fram til de kundebehandlerene ja, jeg har prøvd nå i to dager. Helt hååpløst. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er klin umulig å komme fram til de kundebehandlerene ja, jeg har prøvd nå i to dager. Helt hååpløst. 7024365[/snapback] Nettopp. Dette er noe MS MÅ fikse. Jeg sendte til og med en mail hvor jeg forklarte problemet. En side var denne formelle klagen, og fikk ikke noe konkret svar tilbake. Har gitt opp telefon. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har ringt to ganger med svensk support og kom igjennom med en gang, tror at det er bedre å prøve på ukedager enn i helgen. Ikke at det hjalp noe fordi boxen står fremdeles og venter på å bli hentet etter 14 dager! Har også gold og kjøper tonnevis av spill, ikke nu lenger he he...det blir pc-spill igjen fra nu av Har lest mye på nett om ødelagte 360èr og vet ikke en gang om jeg kunne tåle å få tilsendt en ny xbox 360 som da også ikke fungerer!! Det blir jo som å bli pappa på julaften mens "barnet" ligge dau i eska si Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Får ikke svar. Lurer på om jeg skal kjøpe en Core på Lefdal til 1495 for deretter å bytte den inn etter 30 dager. Dette går vel? 7022051[/snapback] Nei, dette går ikke. Lefdal har ikke noen returrett. Og ja, Microsoft har dårlige servicerutiner på xbox. Jeg jobber på serviceavdelingen til Lefdal og ringer de ofte flere ganger i uken for å registrere/feilsøke xbokser som er på service på vegne av kunder. Som regel kommer man ikke igjennom og blir bedt om å legge igjen navn og nummer, så ringer de opp igjen. De ringer aldrig... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Får ikke svar. Lurer på om jeg skal kjøpe en Core på Lefdal til 1495 for deretter å bytte den inn etter 30 dager. Dette går vel? 7022051[/snapback] Nei, dette går ikke. Lefdal har ikke noen returrett. Og ja, Microsoft har dårlige servicerutiner på xbox. Jeg jobber på serviceavdelingen til Lefdal og ringer de ofte flere ganger i uken for å registrere/feilsøke xbokser som er på service på vegne av kunder. Som regel kommer man ikke igjennom og blir bedt om å legge igjen navn og nummer, så ringer de opp igjen. De ringer aldrig... 7025229[/snapback] Takk for svar. Går det på elkjøp da? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Får ikke svar. Lurer på om jeg skal kjøpe en Core på Lefdal til 1495 for deretter å bytte den inn etter 30 dager. Dette går vel? 7022051[/snapback] Nei, dette går ikke. Lefdal har ikke noen returrett. Og ja, Microsoft har dårlige servicerutiner på xbox. Jeg jobber på serviceavdelingen til Lefdal og ringer de ofte flere ganger i uken for å registrere/feilsøke xbokser som er på service på vegne av kunder. Som regel kommer man ikke igjennom og blir bedt om å legge igjen navn og nummer, så ringer de opp igjen. De ringer aldrig... 7025229[/snapback] Takk for svar. Går det på elkjøp da? 7027817[/snapback] Det går på elkjøp Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Vel, nå har jeg nettopp pratet med en hyggelig dame fra Sverige og esken er på vei. Fint at jeg endelig kom igjennom. Var nok lurt å ringe de med en gang de åpna 09.00 (selv om jeg måtte stå opp tidlig). Håper ikke det tar så altfor lang tid... Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så flott, da skal jeg ringe inn i morgen tidlig klokken 0900 jeg også. Kom ikke igjennom da jeg prøvde nå. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jooho Kom igjennom nå jeg også, eske på vei Håper ikke det tar lang tid nei. Han snakka om at jeg skulle sende den inn for "utbyte" eller noe sånt, betyr det at jeg får ny? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vel, nå har jeg nettopp pratet med en hyggelig dame fra Sverige og esken er på vei. Fint at jeg endelig kom igjennom. Var nok lurt å ringe de med en gang de åpna 09.00 (selv om jeg måtte stå opp tidlig). Håper ikke det tar så altfor lang tid... 7030778[/snapback] Fy faen! Derfor jeg ikke kom igjen klokka 9 i dag ja! Men har prøvd mange ganger å ringe jeg også, i dag klokka 9 og, men kom hjem gjennom? Nei... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lenge dere prøver ringe da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Lenge dere prøver ringe da? 7031965[/snapback] Så lenge som mulig.... Etter 10 min. kommer du til en automatisk stemme som sier "legg igjen ditt nummer, så tar vi kontakt". Hadde jeg bodd i USA hadde jeg saksøkt Microsoft. Endret 9. oktober 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå