MacBain Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvordan kan jeg få "fullscreen 16:9" bilde på min 32" lcd tv, fra mitt 7800 GTX kort. Får kun opp tv'en som analogt display og får kun opp 4:3 oppløsning på tv'en. Skulle ikke tv'en oppføres som ett digitalt display? Jeg bruker en dvi kabel ut fra pc'en som jeg setter inn i tv'ens vga kontakt via en dvi-vga adapter. Må jeg bruke en annen type kabel får å få full oppløsning på tv'en? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tviler på at du kan kjøre digitale signaler på TVens VGA inngang(for det er vel en d-sub 15 pins inngang). Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hva slags kabel skal jeg da bruke ? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvilke innganger har du da? Har du DVI eller HDMI? Har du ikke dette, tror jeg ikke du får digitalt signal. Men likevel skal det være mulig å få kjørt 16:9 oppløsning.. Dette stiller du inn i driverne til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Slå opp i bruksanvisningen til TV-en og sjekk hvilke oppløsninger den støtter på VGA-inngangen. Mange LCD-TV-er støtter bare 1024x768 som PC-skjerm via VGA. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Fikk det til nå Hadde satt opp "clone" på display type, når jeg satt den til dualview ble det bedre. Fkk endelig inn 1360x768 på tv'en . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå