EchoSierra Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg har nylig bygd meg ny pc med blandt annet Asus Ti4600 DeLuxe skjermkort. Dette sitter på et Asus P4B533-E hovedkort med en 2,4 Ghz P4 prossessor. Operativsystemet er Windows XP Home Edition. Jeg har lagt inn driverne som fulgte med kortet på CD, samt lastet ned nyeste versoner fra internett (både fra nvidia og asus) og instalert disse. Alikevel får jeg ikke det beskrevne iconet på skjermen som skal starte ASUS controlpanel, der man blant annet kan justere inn for bruk av VR-brillene. Har prøvd å starte VrViewer i Windows-mappa, men den kommer med meldingene: " Could not find any compatible direct 3d devices" og "Please Install ASUS Display Driver First". Det er jo det jeg har gjort ørten ganger allerede!!! Alt ser bra ut i kontrollpanel, kortet er beskrevet helt riktig med navn og "Denne enheten virker som den skal". Jeg har også tilgang til Nvidia's kontrollpaneler her. Forøvrig virker kortet kjempebra i FS2002 og F1GP4, så de viktigste driverne er nok riktig på plass. Jeg har også Win98 på maskinen, der virker allt som det ska, med kontroll panelet og det hele. Er det flere som har vært borte i tilsvarende problem, eller på annen måte kan hjelpe meg med tips for å få alle driverne riktig installert. Jeg er også interesert i å vite om noen har fått dette til å fungere greit under XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå