Gå til innhold

Kjøp av Ipod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, for min del er 30 GB alt for mye. Innen du har fyllt opp de 30 GB er du lei musikken og legger inn noe helt nytt. Med 4 GB har du plass til over 1000 sanger, som burde holde i massevis. I tillegg er nano som sagt både billigere og mindre. Men hvis du absolutt er avhengi av å ha over 10 000 sanger på ipoden til enhver tid så går du for 30 GB modellen.

Lenke til kommentar
Tja, for min del er 30 GB alt for mye. Innen du har fyllt opp de 30 GB er du lei musikken og legger inn noe helt nytt. Med 4 GB har du plass til over 1000 sanger, som burde holde i massevis. I tillegg er nano som sagt både billigere og mindre. Men hvis du absolutt er avhengi av å ha over 10 000 sanger på ipoden til enhver tid så går du for 30 GB modellen.

7027643[/snapback]

jeg har fylt opp min 30 giga med mye musikk og jeg har ikke blitt lei all den musikken enda selv om jeg har hatt den der i måneder. fordelen med så mye er at du slipper å bytte ut når du blir lei...

Lenke til kommentar

Kommer jo ann på hvordan musikksmak man har da. Er man av den typen som hele tiden må ha siste nytt på spilleren er vel en Nano (4-8gb) mer hendig.

Men hvis man er som meg og ilpostino, som ikke hører på siste nytt, men god musikk så er en 30gb best :)

Lenke til kommentar

jaja, blir kjekt... no er eg komt tilbake til norge, og skal snart kjøpe meg ipod.... gleder meg.. blir 30gb (black edition) so gleder meg no:) hehe, men er vell muligt og få sånne høgtalere spessial lagd til ipod, som du bare putter nedi ipoden... noen som vet hvilke som er best?

Lenke til kommentar
hehe, ok.. har ikke så mye peil på sånt, så derfor slår eg til med og spørre her;)

7057705[/snapback]

mennesker og (data)maskiner har litt forskjellig måte å regne ut størelser på hardisker.. så hvis du kjøper en hardiske på 500 GB er blir denne 465 GB når den er formatert i Windows....

Lenke til kommentar
flashminne ftw,

ipod generelt ftt (for the toilet)

7010603[/snapback]

Ta en Fishystick!

Men fra alvor til revolver, skal selv bytte min Creative Zen Vision:M mot en Ipod Nano 8gb.. vet at Creativen er overlegen på de fleste fronter (bortsett fra størrelse osv seff) men jeg er lei av store spillere som jeg alltid har hatt.. har lyst på noe lite, lett, og enkelt og ta med uten og være redd for at jeg må ha en bukse med masse lommeplass :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...