RedEric Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Heisann! Finnes det noen guide eller lignende som kan hjelpe meg med å stille inn skjermkortet mitt optimalt? Har et PCIe-kort av typen Sapphire radeon X800XT. Tenker spesielt på direct3D og openGL. I tillegg til anti-aliasing og anisotropic- instillingene. Der aner jeg ikke hva som er optimalt! Har en P4 3,4Ghz med 2Gb minne, men synes maskinen hakker. På Heroes 5 må jeg ha på very low og selv da hakker det! Kjøpte nettopp "Company of heroes" og det blir hakking der også når det skjer flere ting samtidig. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) det beste er aa sette alt i CCC til auto, aa bruke spillinstillingene. stiller du kortet til alltid aa bruke AA/AF saa vil du f.eks. kunne spille halflife 2 ganske bra, mens oblivin kommer den ned i kanskje 5-7fps +/- det fins altsaa ikke noe fasit svar da du maa tilpasse det til hvert spill Endret 5. oktober 2006 av Changis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå