RBW Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Eliten innen norske overklokkere er på plass på HW-LAN. Her leker de seg med kuldegrader og latterlig dyrt utstyr. Les mer Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Overklokke med tør-is må jeg prøve!! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mye gromt utstyr og masse morro ser det ut til... Men; Vaselinen finnes frem og forventningene vokser.Hva slags treff eeer dette egentlig..? 1 Lenke til kommentar
RBW Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Mye gromt utstyr og masse morro ser det ut til... Men; Vaselinen finnes frem og forventningene vokser.Hva slags treff eeer dette egentlig..? 7008194[/snapback] He he, bare jeg som ikke kunne dy meg. Isolerer mot kondens etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Stemmer det, vaselin er vannavstøtende. Jeg mener også at det brukes ved lodding, for å unngå at tinnet flyter utover og kortslutter kobberbaner og ben på komponenter (vaselin gjør slik at tinnet ikke "setter seg fast" mellom print og komponent ben). Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 du kan bruker polefett også Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gleder meg SYYYKT til flere overklokkings nyheter fra hangaren! Stå på gutter! PS: Hva med å gi oss noen klokkefrekvenser da? Lenke til kommentar
Mazrim Taim Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Siden det var bilde der av tørriskjølt system der windows installeres må jeg bare spørre, er det noen offisiell verdensrekord på installasjon av XP? Og hvor fort gikk egentlig installasjonen på det systemet der? hihih (men HWen var vel ikke klokket noe særlig, om i det heletatt, enda tenker jeg... ) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Siden det var bilde der av tørriskjølt system der windows installeres må jeg bare spørre, er det noen offisiell verdensrekord på installasjon av XP? Og hvor fort gikk egentlig installasjonen på det systemet der? hihih (men HWen var vel ikke klokket noe særlig, om i det heletatt, enda tenker jeg... ) 7010281[/snapback] Tenker meg at installasjonen av XP ikke har noe som helst å gjøre me selve konkuransen. Det er mest for å ha en CLEAN installajson + for å forhindre at noen evt skulle ha noen "jukse" programmer og tweaker inn lagt. Men det er vel kanskje vanskelig hvis all HW er levert av HW-lan/komplett? Lenke til kommentar
Mazrim Taim Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Men ingen som vet om det er noen verdensrekord tidmessig på installasjon av XP da? Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er ikke den beste måten å kjøle ned maskina på å sette den ut? nå for tia er det jo iskaldt ute Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er nok på langt nær kaldt nok til det ute nå... under forsøket på tg var prosessortemperaturen ned mot - 100 grader Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det noe særlig å bruke opp tørrisen på installasjon av xp da? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ble sturlas lodding godkjent til slutt eller? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Var bortom og så på mot slutten, var bare sturla som holdt på alene da. Tror han kom til ca. 5.2ghz, og ca. 9.87s på superpi 1M. Ikke så galt det, han holdt jo ikke på lenge . Mulig han kom lavere tidligere/senere, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er det noe særlig å bruke opp tørrisen på installasjon av xp da? 7010765[/snapback] Tror da de har mer EDIT: jeg har samme tastatur som han siste Endret 6. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Var bortom og så på mot slutten, var bare sturla som holdt på alene da. Tror han kom til ca. 5.2ghz, og ca. 9.87s på superpi 1M. Ikke så galt det, han holdt jo ikke på lenge . Mulig han kom lavere tidligere/senere, det vet jeg ikke. 7011316[/snapback] Hvilken prossesor har han?? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ble sturlas lodding godkjent til slutt eller? 7010808[/snapback] tror faktisk den ble tatt på nytt, ble vel eninge om at det var en kortsluttning der. (ikke jeg som oppdaget det..) tørrisen er her mest for morro.. "The Joint Forces" fra klokke kategorien syssler med litt forskjellig her... Sturlan jaktet litt 1M pi i går.. 5,2-5.3 ghz Lenke til kommentar
tbend Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ser dere koser dere dær nede. "Misunne" Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 ... men hvor er fortsettelsen Eller, når kommer den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå