dysfunctional Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 @ Stormainn: Så du mener at hele greia bare er oppspinn? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 HAHAHA jeg lå på gulvet og flirte som bare faen. ROFLROFLROFLROFLROFLROFL må jo bare innrømme at en hvit elg litt i det drøyste laget, imo er bildet fikset i PS det er strengt tatt umulig for en elg å være hvit ettersom at pigmentene i huden bare kan absorbere svarte lystråler og ikke noen oksygen bobeler menmen dere får tro hva dere vil :/ 7012340[/snapback] Oooookey ... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 HAHAHA jeg lå på gulvet og flirte som bare faen. ROFLROFLROFLROFLROFLROFL må jo bare innrømme at en hvit elg litt i det drøyste laget, imo er bildet fikset i PS det er strengt tatt umulig for en elg å være hvit ettersom at pigmentene i huden bare kan absorbere svarte lystråler og ikke noen oksygen bobeler menmen dere får tro hva dere vil :/ 7012340[/snapback] Har du hørt om albino? Lenke til kommentar
rareben Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 @ Stormainn: Så du mener at hele greia bare er oppspinn? 7012347[/snapback] Ja, seff gjør han det. Det er jo helt umulig, og hans teori stemmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Dette er nok ingen albino, men kun en evolusjon hvor elgen har tilpasset seg den norsk snøen for å slippe unna jegerene, om vinteren... Dette ser vi helt tydelig av bildet øverst på VG-lenken. 7008522[/snapback] Er jo bare så synd at elg-jakta er på høsten da :!: Men den kan jo ta en fjellvettregel og grave seg ned i tide Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 les litt om albinoer du Stormainn, har du aldri sett en hvit rotte med røde øyne? Eller mennesker med svært lite pigment f.eks? Faren min er nesten albino, dvs han har lite pigment. Det er ikke nå unaturlig i naturen, men det er ikke normalt, og dermed må vi få la darwinismen styre i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Eller så kan han jo titte på litt bilder hvis han ikke liker å lese... Albinodyr Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 HAHAHA jeg lå på gulvet og flirte som bare faen. ROFLROFLROFLROFLROFLROFL må jo bare innrømme at en hvit elg litt i det drøyste laget, imo er bildet fikset i PS det er strengt tatt umulig for en elg å være hvit ettersom at pigmentene i huden bare kan absorbere svarte lystråler og ikke noen oksygen bobeler menmen dere får tro hva dere vil :/ 7012340[/snapback] Jaha, jeg har bevis på at det finnes.. FAmilien min driver et garveri og det har komt inn et par elg etter mange år.. Ikke mange, men noen.. Det fins.. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Spesiell og moro elg, gitt http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133118 Hvit elg i mørk høstnatt tror jeg hadde vært konge å møte på 7007627[/snapback] ugh jeg trodde kurt nielsen, var albino elgens ukjente fetter... tok vist feil jeg. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Er såpass sær den der at den burde bli spart. Ikke av sentimentale grunner nødvendigvs, men hvorfor ikke bruke den til litt markedsføring og få noe mer ut av det en en steik eller 2? Og knerte den blir bare å unødvendig provesere og la mediene vinne.. Endret 7. oktober 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 HAHAHA jeg lå på gulvet og flirte som bare faen. ROFLROFLROFLROFLROFLROFL må jo bare innrømme at en hvit elg litt i det drøyste laget, imo er bildet fikset i PS det er strengt tatt umulig for en elg å være hvit ettersom at pigmentene i huden bare kan absorbere svarte lystråler og ikke noen oksygen bobeler menmen dere får tro hva dere vil :/ 7012340[/snapback] :!: Det er helt tydelig at du ikke har peiling på hva du prater om. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 HAHAHA jeg lå på gulvet og flirte som bare faen. ROFLROFLROFLROFLROFLROFL må jo bare innrømme at en hvit elg litt i det drøyste laget, imo er bildet fikset i PS det er strengt tatt umulig for en elg å være hvit ettersom at pigmentene i huden bare kan absorbere svarte lystråler og ikke noen oksygen bobeler menmen dere får tro hva dere vil :/ 7012340[/snapback] Registrerte du en ny konto bare for å skrive det der? Uansett så har du jo feil da, aldri hørt om folk og dyr som er albino før eller? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er en albinoelg vandrene rundt oppi skogen her i eiker traktene også. En kamerat av meg holdt på å kjøre den ned da han skulle opp å bade i sommer :-/ 7009016[/snapback] Trudde den hadde daua jeg.. :-/ Var jo skilt som det sto "Fare for hvit elg!" Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Stormainn: Om dette er umulig, hvorfor finnes det rotter, kaniner o.l som er albinoer? Elgen er på ingen måte spesiell. Stor, skogens konge, men ikke noe mer enn det. Vet ikke hvor i hodet du fikk inspirasjon nok til å skrive et så meningsløst innlegg. Endret 8. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Syntes albino elgene bør behandles som alle andre elger og absolut ikke fredet på noe måte, albinodyr har jo en genfeil som ikke er bra, det kan føre til svekka syn og døvhet og lignende, og hvis disse albino elgene fører genene sine videre så ville jeg tro det er en mulighet for at elger i framtiden kan bli mere syke og svakere.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 HAHAHA jeg lå på gulvet og flirte som bare faen. ROFLROFLROFLROFLROFLROFL må jo bare innrømme at en hvit elg litt i det drøyste laget, imo er bildet fikset i PS det er strengt tatt umulig for en elg å være hvit ettersom at pigmentene i huden bare kan absorbere svarte lystråler og ikke noen oksygen bobeler menmen dere får tro hva dere vil :/ 7012340[/snapback] Er du dum eller? Har jo sett den selv. Lenke til kommentar
mgeie___02seff Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Alle dyr med hvite prikker må dø! Albinogener har ikke livets rett!! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vel da kan den leve. han er hvit, ikke hvitprikkete Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Gammel tråd men: Albin er død! Får virkelig håpe de lar denne evt. hvite fetteren være i fred. Denne danske jegeren som skjøt Albin burde få sjekket øynene sine eller i det minste prøve å åpne dem før han drar i avtrekkeren. Albin var tydelig mer verdifull levende enn død for mange mennesker. Endret 6. oktober 2011 av PantZman Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Altså, hvorfor skal den vernes? Gi meg en god grunn Fordi det er en spesiell elg, man kan vel kalle den et lite fenomen. Jeg er ikke i mot Jegere i det hele tatt, men det må jo være litt kontrollert og i visse tilfeller slik som dette synes jeg man kan gjøre et unntak. Med den holdning du har får jeg inntrykk av at du gir litt faen i dyr, skal vi bare utrydde alle tigeren? Drepe all the Red wolfs ulvene bare fordi "De er ikke så forskjellige fra vanlige ulver". Jeg skjønner poenget ditt, og er vel sånn halvveis enig med deg, men synes at man kan gjøre litt unntak i enkelte tilfeller. Endret 6. oktober 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå