kremt Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Spesiell og moro elg, gitt http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133118 Hvit elg i mørk høstnatt tror jeg hadde vært konge å møte på Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lol, er en slik på svenskegrensa. Sett den før 1 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe han herjer rundt her jeg bor.. Disse gærne hvite æljene.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe han herjer rundt her jeg bor.. Disse gærne hvite æljene.. 7007772[/snapback] Dette var jo ganske rått Nå kan du bestemme hva den skal hete Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er jævlig synd at jegerne rundt om vil skyte den.. Hittil er det bare spydeberg som ikke vil, og det er for dumt.. Hadde faen ikke turt å skyte den jeg. Da hadde jeg skamma meg.. Noe så fint og spesielt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hva? Hvorfor er en albinoelg albinoelgens fetter? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Dette er nok ingen albino, men kun en evolusjon hvor elgen har tilpasset seg den norsk snøen for å slippe unna jegerene, om vinteren... Dette ser vi helt tydelig av bildet øverst på VG-lenken. Endret 5. oktober 2006 av Hauge Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 "Dette bildet er tatt av en hvit elgkalv" Oo Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Albinoelgen. Den eide! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 For noe tull. Håper det er noen Darwinister blant jegerne der ute. Hva er så spesielt med akkurat denne elgen? Og at VG i tillegg skal gi den navn, er totalt patetisk, i tillegg er navnene så latterlige at jeg blir flau. Lever vi virkelig i et land der folk er så dumme at de mores av noe slikt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Nå kan du bestemme hva den skal hete 7008442[/snapback] VG? *shocked* Endret 5. oktober 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er en albinoelg vandrene rundt oppi skogen her i eiker traktene også. En kamerat av meg holdt på å kjøre den ned da han skulle opp å bade i sommer :-/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Då var VG sikra framsidestoff denne veka òg. Navneforslaga i avstemmingen var tragiske ... Michael Jackson? Litt artig med ein kvit elg, den kan vel ikkje ha så mykje å sei for bestanden vel? La elgen leve. 1 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 La naturen leve sin gang. En elg er en elg Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja men den er hvit og original og bør spares fra jegere 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Man skal verne de hvite, men skyte de mørke. Høres kjent ut Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Altså, hvorfor skal den vernes? Gi meg en god grunn Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 2 svar rett over deg. Det er vel egentlig ikke noen seriøs grunn. er vel bare sentimentale grunner egentlig. Men likevel. hvorfor ikke? (elg er elg uansett farge holder ikke der) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Man skal verne de hvite, men skyte de mørke. Veldig bra sagt. Det er en elg, den er hvit, men ingenting mer? Skjønner ikke helt hvorfor den skal vernes bare fordi den er hvit. Men den var jo fin, da Btw, her er navnene som er nominert: Albin Albin Laden Skogens Engel Mooserella Kong Vinter Vaniljemoose Kviteelg Kong Valemon John Chr. Elgen Spøkepølse Michael Jackson Elgvis Blek-Ulf Barry White Bleikfeiten Johnny Winter Elgenen Kinder-Elg Blinken VG Elg Albimoo Lenke til kommentar
stormainn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 HAHAHA jeg lå på gulvet og flirte som bare faen. ROFLROFLROFLROFLROFLROFL må jo bare innrømme at en hvit elg litt i det drøyste laget, imo er bildet fikset i PS det er strengt tatt umulig for en elg å være hvit ettersom at pigmentene i huden bare kan absorbere svarte lystråler og ikke noen oksygen bobeler menmen dere får tro hva dere vil :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå