Mongster Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lurer litt på valg av musematte. Den skal kjøpes sammen med en Logitech RevolutionMX. Det står egentlig mellom disse to: SteelPad 5L Razer ProPad Hvilken burde jeg velge? Eller har noen noen bedre forslag enn disse? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tja... 5L er laget for lasermus, og er kjent for å ha god glid. Så jeg hadde gått for den. Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Razer pro-pad'en var jo grisestygg, så det hadde ikke akkurat vært noe spørsmål i mine øyne Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ville gått foe en i stof istedet for plast ! Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ville gått foe en i stof istedet for plast ! 7011159[/snapback] Nå er de nå ikke i plast da... Steelpad er vel omtrent akkurat det den høres ut som, og den andre er vel glass eller no slikt tenker jeg... Har hatt icemat selv, og den skal jeg få igjen snart. (Den er i glass også) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg fikk Q-PAD XT-R i går, og kan bare si at jeg er ekstremt fornøyd Så jeg hadde gått for den, selv om den er litt dyr i forhold til hva du får. Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Razer pro-pad'en var jo grisestygg, så det hadde ikke akkurat vært noe spørsmål i mine øyne 7011148[/snapback] Er ikke helt sikker på om du var ironisk Men selv syns jeg den var rimelig sløy...sjekk HER Flere bilder her. Fikk egentlig lyst på den musa og nå (Razer Pro v1.6 ) i stedet for Revolution MX... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå