Gå til innhold

Endre system for polls, moderator godkjenne istede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig teoretisk sett mulig, men det kommer an på hvor mye arbeid Drift har lyst til å legge i i å lage en slik funksjon og om de ser nytteverdien i det. Det er foreslått en rekke andre funksjoner som kunne vært nyttige, men ingen av disse har Drift virket å ville legge noe arbeid i, fordi det ville ta dem for mye tid og det ville skape problemer med eventuelle oppgraderinger. Det siste ser jeg dog ikke noe poeng i at de argumenterer for da de (uheldigvis mener jeg) ikke har tenkt til å oppgradere med det første.

Når det gjelder undertitler: Jeg vil innen en avklaring har funnet sted fortsette å spørre moderatorer om de kan fikse meg undertitler til tråder jeg anser det som nødvendig.

Lenke til kommentar
Ang. polls.. Er det ikke mulig at en poll som en vanlig bruker lager må først aktiveres/godkjennes av moderator? Ikke "muntlig" via PM, men å ha et system som sender melding til alle moderatorer for godkjenning.

7001007[/snapback]

Det kan faktisk løses ganske enkelt ved å lage en egen kategori for polls, hvor hvem som helst kan starte en poll, men innleggene blir ikke lagt ut uten godkjennelse. Når moderatoren da sjekker gjennom innleggene, kan han godkjenne innlegget, og flytte den til passende kategori. Selve kategorien blir da altså ikke brukt, og kan gjerne "skjules" i testpostkategorien eller noe slikt.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...