FpsStu Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er ganske lei av at media overhyper absolutt alt. De forteller ting som de hører det, men om det de har skrevet senere blir avbekreftet, er det ingen ord om dette... Grunnen til at jeg skriver dette, er pga denne artikkelen. Gigant-øgle funnet på svalbard. Greit at de har funnet gigant-øgle, men måtte de bruke akkurat det bildet? Kan de ikke bruke et bilde av når de sover og er søte, eller når de bare svømmer? Tenk om 4000år, så graver de frem et skrott som de skriver en artikkel om: "Skjellett fra old-tidens roma funnet. Disse var dyktige krigere og meget gode til å jakte!" Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Eller:"En fire tusen år gammel skjorte funnet på en øde øy" Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det jeg vil frem til er, hvorfor må vi omtale ting fra historien som noe fælt? Hvordan vil vi bli husket om 4000år om vi fortsetter slik? Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kan de ikke bruke et bilde av når de sover og er søte, eller når de bare svømmer? Det var to bilder i avisartikkelen, blant annet et der disse små «barnegigantøglene» var avbildet med overdrevne valpeøyne ... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 jeg vet! enig med deg der ja! media syker opp en sak utrolig mye verre enn den faktisk er! utrolig bra det med rambo forresten Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har du sett Bowling for Culoumbine? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Sånn er media ja. De skal alltid overdrive ting og vinkle det på en skremmende og ekstrem måte. De velger gjerne også horrible historier fra utlandet bare for å "krydre" litt ekstra med syke ting og velger voldsomme bilder. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Overskrifter = kjøp = Penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå