Soak Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Heizann Det jeg lurte på var hva slags tower er det greit og begynne med når man skal lafge en normal case mod Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 hmm, chieftec er vel ganske "normalt" å casemodde.. de nye aopen kabinetta ser morsomme ut å casemodde og de er vel ikke så dyre ? Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Kjøp noe billig. Det er litt surt og casemodde men det går i dass og du må ha nytt kabinett.. :razz: *snakker av erfaring* :razz: Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Enig kjøp deg et litt billig et, men ikke støgt selfølgelig :wink: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 kan godt vere stygt, poenget er vel korleis kabinettet ser ut ETTER moddinga... :wink: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 skal selv casemodda mitt 4 og 5 tower. Skal da gå løst på disse to fra microplex.no: http://www.colorcase.se/img/datorlador_img/46_1c.jpg http://www.colorcase.se/img/datorlador_img/71_1c.jpg Billige tower og ser sjef ut fra før av. Skal lage plexi glass i sidedøren, og det vinduet skal formes som pingvinen tux :smile: skal og ha noe løpelys i de ++ diverse andre stash det første koste 525kr uten strømforsyning og det andra koster ca 700 kr uten strømforsyning hos microplex. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 *Grøsse* for noen forslag som er kommet inn. Nei f.eks Addtronics kabinettene (selges hos Microplex) er gode utgangspunkt (lite krimskrams) og har meget god funkjsonalitet. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Ja, jeg er enig med Leipsland. Jeg har selv det største serwertoweret fra Addtronics. Og det er et kongekabinett. Med et utrolig godt utgangspunkt for modding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå