josephseto Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Skjermkortet mitt er av typen MSI, nVidia GeForce NX6600GT Det har DDR3 RAM Hvorfor står det da SDRAM? Får jeg ikke utnyttet kortet maksimalt? Mangler jeg noen drivere? Blir glad for hjelp. (og om noen vet hvor jeg finner den ultimate driveren for dette kortet, så post det gjerne ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 DDR3 er en type SDRAM, så det er ikke feil. Den forteller bare ikke hvilken SDRAM DDR3, likely to be called DDR3 SDRAM (Double Data Rate 3 Synchronous Dynamic Random Access Memory), is the name of the new DDR memory standard that is being developed as the successor to DDR2 SDRAM. en.wikipedia.org/wiki/DDR3 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 sdram= super duper ram hadde du lest mellom linjene så hadde du sett tripple rated Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 sdram= super duper ram hadde du lest mellom linjene så hadde du sett tripple rated 7007356[/snapback] hadde du fått deg briller, så hadde du sett at det ikke finnes no 'triple rated'. heller ikke av din versjon med to P'er.. ..men du tok deg bryet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå