Gå til innhold

no video capture hardware

Anbefalte innlegg

Hei!!

Kjøpte et webkamera i Kina, fikk ikke med alt av hardware som jeg skulle... For får det ikke til å funke....

Innstallerer det som er på driver cden, og åpner programmet som heter amcap, får denne feilmeldingen: " sorry, you have no video capture hardware"... Så får det ikke til å funke...

Det skal være et AIVI, KP301 webkamera, men man vet aldri, bildet på hjemmesiden deres matcher hvertfall det kameraet jeg har!!

Noen som kan hjelpe meg?? Noe sted jeg kan laste ned video capture hardware? Gratis? :)

Tusen takk alle sammen!! :)

Vennlig hilsen Margrethe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er webkameraet som er "video capture hardware".

Amcap er et programeksempel fra microsoft som mange produsenter slenger med kameraene siden de ikke gidder å legge ned noe arbeid i produktene de selger. Det fungerer til helt enkel bruk for å lagre små videosnutter.

"sorry, you have no video capture hardware" betyr at programmet ikke finner kameraet, enten fordi det ikke er tilkoblet maskinen eller fordi du mangler driveren til kameraet eller USB porten kameraet er koblet til.

Så har du installert driveren til kameraet?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har innstallert alt som var på cden.... men det er godt mulig at det ikke var driver der....

Hvor kan jeg evt finne riktig driver?? :)

Og forresten, når jeg setter inn kameraet i usb-porten kommer det ikke lenger opp noen automatisk innstallasjon.... hvordan kan jeg få det til å komme opp? og trenger jeg det for å få innstallert driveren ordentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...