Gå til innhold

South Park episode 1008 med WoW:D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, diskuterer faktafeila. Er dere helt fjerne?

 

Alt er lagd slik at det er fordøyelig for en som ikke kjenner konseptet i det hele tatt og i tillegg skal det virke forseggjort og geeky... Veldig enkelt. Gjenkjennelige, omtrent fargekoda, characters og oversiktelig action i wow-verdenen, spedt med nok terminologi til at det virker genuint.

Lenke til kommentar
GENIAL episode, den viser hva wow virkelig gjør med folk  :yes:

7013729[/snapback]

 

Nei.

7014904[/snapback]

 

Joda, wow er en sykdom

7014949[/snapback]

 

WoW er nøyaktig hva du gjør det til selv, intet annet.

 

Snart er det vel en eller annen WoW-addict som vil at spillet skal fjernes helt - akkurat som de latterlige spillavhengige som farer på korstog for å få fjernet spilleautomater overalt.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
GENIAL episode, den viser hva wow virkelig gjør med folk  :yes:

7013729[/snapback]

 

Nei.

7014904[/snapback]

 

Joda, wow er en sykdom

7014949[/snapback]

 

Det har mye til felles med en uvane, men jeg ser ikke helt koblingen til en sykdom. Dersom noen vil spille mye data og la det gå utover ting som faktisk betyr noe i livet er det deres valg. Dersom de ikke har Warcraft har de alltids noe annet å ødelegge seg selv med, TV for eksempel.

Uansett, i en helt vanlig husholdning er det mange ting som forårsaker enormt med lidelse rundt i verden, som ødelegger mange liv og fører til mange triste skjebner. Jeg mener at World of Warcraft ikke tilhører disse, spillet er ganske enkelt for mildt, ikke destruktivt nok, altfor ufarlig og harmløst til å fortjene en plass i søkelyset.

 

Gurk, Spilleautomater overalt fjernes! Dette fordi aldersgrensene ikke blir overholdt, skal spilleautomatene stå ser det ut til at den eneste brukbare løsningen er egne lokaler for automatene lik Vinmonopolet - her kan brukere under 18år nektes adgang. Det er altfor mange barn og ungdommer som i en lett påvirkelig alder pådrar seg spilleavhengighet på spilleautomater, mange av disse får livene til både seg selv og sine nærmeste så godt som ødelagt. Forresten er jeg også for 18års-grense til alle spill av samme type som World of Warcraft, dette fordi jeg har sett mange mindreårige bli oppslukt av spillet og si adjø til alle aktiviteter utenfor spillet. De mangler selvkontroll og innsikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...