DaKK Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hei Jeg har en berbar: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129052&mlevel=180803 Så har jeg fått tilbud om å kjøpe en 21" Tommers CRT som jeg vil bruke via utgangen på skjermkortet. Men derfor lurer jeg på om ytelsen er like bra på den utgangen som det er på skjermen på laptopen.. ? Den takler vell fint så stor skjerm mtp oppløsning..( ? ) Takker for svar.. Endret 5. oktober 2006 av DaKK Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) de fleste laptoper klarer hoyere display paa ekstern en paa intern vga (begrenset av skjerm) Endret 5. oktober 2006 av Changis Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Den analoge utgangen har ingenting med ytelsen på grafikkprosessoren å gjøre. Samtidig skal både CRT-skjermen og skjermkortet klare minst 1600x1200 - og mest sannsynelig enda mere. Edit: Men merk at dersom du øker oppløsningen i applikasjoner som benytter grafikkprosessoren for sanntidsrendering, f.eks spill, så vil ytelsen lide etterhvert som du øker oppløsningen. Men dette har med antallet pixler grafikkprosessoren må tegne - og ikke med utgangen eller skjerm å gjøre. Endret 5. oktober 2006 av skag1 Lenke til kommentar
DaKK Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Fine Takk for raskt å bra svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå