Karine03 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny maskin, og lurer på om noen har noen positive og eller negative erfaringer med med LG maskiner? for eksempel en LG F1-22PTV2 ? Karine Endret 5. oktober 2006 av Karine03 Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg sitter på en LG T1. er veldig fornøyd med den, med unntak av at jeg kan høre viften til tider (har den på lesesal, så støy er derfor et viktig punkt). men jeg tror ikke den er noe støyende i forhold til andre maskiner, andre som har den hevder at de aldri har hørt vifta. ellers virker byggekvaliteten bra, god skjerm og god oppløsning, god batteritid og en rask maskin (til å være så lett). hva ser du etter i en bærbar? dvs, hva skal du bruke den til, hvilken prisklasse er det snakk om, hvor lett skal den være, hvor stor (skjermstørrelse) skal den være osv. Pera PS: LG F1-22PTV2 sier meg ingenting Edit: Link til hardware.no sin test av maskinen Endret 5. oktober 2006 av Pera86 Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny maskin, og lurer på om noen har noen positive og eller negative erfaringer med med LG maskiner? for eksempel en LG F1-22PTV2 ? Karine 7006877[/snapback] Jeg finner ikke LG F1-22PTV2 i prisguiden til hardware.no. Har du en link til maskinen? Pera86: Kommer T1 med kontrastbelegg på skjermen (glossy) eller er det en matt skjerm? Noen som har erfaring med LG S1 Express 15,4" http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320150...BE-D2583A1CB52E Endret 5. oktober 2006 av rsidny Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Pera86: Kommer T1 med kontrastbelegg på skjermen (glossy) eller er det en matt skjerm? kommer med kontrastbelegg ja. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 LG T1 er et godt kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå