pizzafordi Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 så hva kan en forvente seg i ventetid? er det gunstig å kjøpe et brukt 4 pipes kort i mellomtid els og selge det brukt deretter. eller er de nok så raske. dvs levert inn skjermkort som var feil på. har ventet 2 måneder før en annen plass, det var helvette. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei Har du kjøpt deg nytt skjermkort hos netshop ? Eller levert inn til reklamasjon ? Da jeg kjøpte mitt fikk jeg det på 5 dager, medregnet helgen. Er strålende fornøyd med leveringen hos Netshop. Mvh Erlend Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Skjønner ikke helt spørsmålet ditt jeg.. Bestilte nytt skjermkort forrige fredag jeg, de pakket og sendte det på mandag, jeg hentet det på posten på onsdag.. Når du sender inn ting til reklamasjon pleier det å ta 1-2uker omtrent. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 mente jo reklamasjon, reparering. skrev jo har tatt 2 måneder før med en annen plass. de prøvte seg kan du si. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Du burde nok regne med hvertfall 14dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå