pietk75 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei alle sammen, Artig å følge med alle diskusjonene her om ulike kameraer. Selv har jeg en Olympus E-500, og den er helt grei. Tror uansett bedre bilder er mer opp til meg enn kameraet En kamerat kjøpte nettopp Nikon D200. Har alltid trodd at mer knapper betyr mer komplisert, men det var fint å se at aktuelle innstillinger er mer tilgjengelig med knapper enn menyen. Men tilbake til poenget: Synes Nikon er geniale med dekselet over LCD-skjermen. Er det bare de som har det? Har måtte legge byggtape over LCD-skjermen på Olympusen, mens Nikon sitt ser både lekkert og funksjonelt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er vel litt avhengig av hva slags prissegment man legger seg på. Mitt Olympus E-1 kom med et tykt utbyttbart plastikkdeksel som dekker LCD-skjermen. Dette er jeg takknemmelig for, da dette er fullt av riper - BRUKER dog kameraet en del; behandler det ikke som en spurv for å si det slik Noen som vet om D200s rimelige brødre kommer med/uten deksel? Interessant å vite Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Noen som vet om D200s rimelige brødre kommer med/uten deksel? Interessant å vite På Nikons hjemmesider står det at D70s og D80 leveres standard med deksel, mens D50 gjør ikke... Endret 6. oktober 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg ville ikke vært foruten dekselet på mitt D70s, som ble levert med dette. D70 og D50 ble ikke levert med dette, men ser ut i fra tilbehørs valgene hos fotovideo.no at man kan bruke samme deksel som er til D70 på D50. Disse har vel samme 1,8" skjerm? Edit: koster 166,- vell verdt! Endret 6. oktober 2006 av Marzo Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ville ikke vært foruten dekselet på mitt D70s, som ble levert med dette. D70 og D50 ble ikke levert med dette, men ser ut i fra tilbehørs valgene hos fotovideo.no at man kan bruke samme deksel som er til D70 på D50. Disse har vel samme 1,8" skjerm? D50 har 2" skjerm, samme som på D70s... Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikke noe feste for deksel på D50. Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 D70 og D50 ble ikke levert med dette... 7012044[/snapback] Mitt D70 ble levert med deksel, så høres rart ut hvis de leverte både med og uten...? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 D70 og D50 ble ikke levert med dette 7012044[/snapback] D70 ble levert med dette. Lenke til kommentar
olaov Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei, til dei som det ikke finnes orginal beskyttelse fungerer beskyttelsesfilm utmerket. Fant denne i farten: http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?Re...0=0&g1=9&g2=123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå