Gå til innhold

Modchip til Xbox v1.4

Zappza

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått meg en Xbox som jeg skal bruke som Media Center. Har lest stickyen og har funnet ut at jeg har v1.4.

Chipen jeg skal bruke skal være billigst mulig, men samtidig ikke være jævlig ustabil o.l.

Har sett på denne: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1988

Den skilte seg helt klart best ut angående pris, men er den ustabil og dårlig?

Skal som sagt bare ha Media Center på den.

Takk for svar.

Andre forslag mottas med glede!

Bjarte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i Nord-Norge.

Ville egentlig helst ha en chip som er billigst mulig, ettersom jeg i grunnen har bedre ting å bruke penga på :p

Så lenge jeg får til å installere Media Center på den så er jeg fornøyd. Blir ikke å bruke Live eller spille spill på den.

edit:

Har vært å lest på Xbox-Scene nå, og har funnet ut at jeg kan lodde chipen ved å bruke "Header-Pin"-install. Og du helvette hvor lite det "d0" punktet er :ohmy:

Shit sier jeg bare...

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

DuoX2 chip fungerer utmerket til ditt bruk, bare pass på at du får en med ferdig bios, så du slipper bios update... Ellers så er det tut og kjør, HVIS du vet hva du gjør... Slayer`s EvoX autoinstaller er kjekkt etter at chip er montert, full install fra den, og du har det du trenger på boxen din ;)

Ellers så har mobilbutikken Aladin chip til en fin pris, og den er meget fin å jobbe med, har aldrig hatt problemer med den

Endret av weedman
Lenke til kommentar

Vet hva jeg gjør, er bare litt skeptisk til loddingen av d0 punktet, det var jo sinnsykt lite.

Så hvis jeg har skjønt dette rett. Etter jeg har fått loddet på chipen så skal jeg bare installere EvoX, og så Xbox Media Center. I følge ModNet.no skal det altså følge med 2 Bioser på chipen.

Forresten, følger det med en sånn "spacer" som er vist på bildet?

http://www.duomodchip.com/english/install/duox/header.jpg

edit:

Hvis jeg kjøper et loddefritt adapter, passer dette til min chip? Og slipper jeg d0 loddingen da?

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...