Gå til innhold

Samarbeid med HW/Diskusjon.no og TV2 Nettavisen?

Anbefalte innlegg

Er det noe samarbeid med Marius Blaker aka DesertGlow (mod) og TV2 Nettavisen? Syntes mange av Magnus sine IT-artikkeler er hentet enten fra Hw.no (eks. nyhetsartikkel TV2 Nettavisen - nyhetsartikkel Hw.no) eller fra diskusjonsforumet (eks. nyhetsartikkel TV2 Nettavisen - forumstråd)

I noen tilfelder, referer Magnus til Hw.no, andre ganger ikke. Napper han nyheter som dukker opp på forumet/hw.no eller er det et samarbeid på gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noe samarbeid med Marius Blaker aka DesertGlow (mod) og TV2 Nettavisen? Syntes mange av Magnus sine IT-artikkeler er hentet enten fra Hw.no (eks. nyhetsartikkel TV2 Nettavisen - nyhetsartikkel Hw.no) eller fra diskusjonsforumet (eks. nyhetsartikkel TV2 Nettavisen - forumstråd)

I noen tilfelder, referer Magnus til Hw.no, andre ganger ikke. Napper han nyheter som dukker opp på forumet/hw.no eller er det et samarbeid på gang?

7006742[/snapback]

Magnus har tidligere jobbet for Hardware.no, og satt tidligere i forumstyret. Han tok så en jobb i TV2 Nettavisen, og trakk seg fra redaksjonelt arbeid i HW.no og fra forumstyret. Likevel valgte forumstyret å la han beholde moderatorstatusen, siden han hele tiden har vært en svært dyktig moderator.

Endret av kilogram
Lenke til kommentar

Nettavisen og Hardware har et veldig løst samarbeid der Nettavisen har tillatelse til å bruke en del tester som Hardware produserer mot å få lenker tilbake. Dette er en ganske normal sak, Amobil leverer til VG Nett, Akam til Aftenposten osv.

I tillegg hender det at vi blir tipset fra redaksjonen i Hardware om saker som kan være av interesse for Nettavisen, og noen ganger snapper jeg opp ting jeg leser på forumet.

Så ja, det er et lite samarbeid på gang med Hardware, men ikke direkte med Diskusjon.

Ps. Vi nesten alltid kilden for det vi skriver. Når det gjelder den Kentsfield-saken, så fant jeg den på forumet lenge etter at jeg hadde blitt tipset om den gjennom andre kontakter, og å lenke til Diskusjon er da ikke naturlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...