Plomma2 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er på Grandmasternivåene nå. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg er på Grandmasternivåene nå. 7007188[/snapback] Ze fun begins Løsning til 22, til de som slet med den:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ta det gule teloskopet øverst til venstre, ned. Dytt kula bort og hent med teleskopet som er nede. Trykk på den grønne to ganger, slik at den den er nesten helt strekt ut. Kjør kula opp... du kan nå hente den. Hent. Resten klarer du Endret 5. oktober 2006 av dan1el Lenke til kommentar
just_me Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg er på Grandmasternivåene nå. 7007188[/snapback] Ze fun begins Løsning til 22, til de som slet med den:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ta det gule teloskopet øverst til høyre, ned. Dytt kula bort og hent med teleskopet som er nede. Trykk på den grønne to ganger, slik at den den er nesten helt strekt ut. Kjør kula opp... du kan nå hente den. Hent. Resten klarer du 7007211[/snapback] kjønte ikke nå heller Endret 5. oktober 2006 av just_me Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 kjønte ikke den heller jeg 7007248[/snapback] Skrev feil. Øverst til venstre, ikke høyre. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 kjønte ikke den heller jeg 7007248[/snapback] Skrev feil. Øverst til venstre, ikke høyre. 7007254[/snapback] takk Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Klarer ikke 17.. 7007299[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dytt kula bort som vanlig, men gjør slik at den er øverst. Dytt det røde teloskopet bort og kjør den midterste blå opp. Ta det røde vekk igjen og kjør ned med kula. Endret 5. oktober 2006 av dan1el Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Klikker snart... har klart ALLE lekende lett bortsett fra 25 Edit: "lekende lett" Endret 5. oktober 2006 av Kameragutten Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Klikker snart... har klart ALLE lekende lett bortsett fra 25 Edit: "lekende lett" 7007402[/snapback] Hehe, jeg sitter fast på den samme, en liten jævel det der Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Klikker snart... har klart ALLE lekende lett bortsett fra 25 Edit: "lekende lett" 7007402[/snapback] Hehe, jeg sitter fast på den samme, en liten jævel det der 7007412[/snapback] Har kula mellom den øverste å nederste lilla sylinderen men det er jo umulig å få den plassert riktig i forhold til de grønne som skal putte den... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Har kula mellom den øverste å nederste lilla sylinderen men det er jo umulig å få den plassert riktig i forhold til de grønne som skal putte den... 7007417[/snapback] Forbered den på forhånd. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Har kula mellom den øverste å nederste lilla sylinderen men det er jo umulig å få den plassert riktig i forhold til de grønne som skal putte den... 7007417[/snapback] Forbered den på forhånd. 7007436[/snapback] Den skjønte jeg ikke... la oss si at jeg har kula på den nederste sylinderen av de to lilla som står på en loddrett linje. Alle sylindere er trukket inn og er da korte, hva gjør jeg Edit: Går sikkert i fistel over hvor lett løsninga er Edit2: Tror ikke det er noen løsning på den siste, det er tross alt en reklameside og ved å ikke ha en løsning på siste holder de oss på Websiden ganske lenge Endret 5. oktober 2006 av Kameragutten Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) klarte det fjortentegn Endret 5. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Sitter fortsatt fast på 23 jeg.. Edit: Ahh, did it! Endret 5. oktober 2006 av Fozzietif Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 klarte det fjortentegn 7007527[/snapback] Så lenge jeg ikke klarer den eller ingen andre kan komme med en litt detaljert løsning så velger jeg å tro dette. Husk at sistebrettet er temmelig "enkelt" laget med få sylindere så mulighetene er ikke så mange. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har kula mellom den øverste å nederste lilla sylinderen men det er jo umulig å få den plassert riktig i forhold til de grønne som skal putte den... 7007417[/snapback] Forbered den på forhånd. 7007436[/snapback] Den skjønte jeg ikke... la oss si at jeg har kula på den nederste sylinderen av de to lilla som står på en loddrett linje. Alle sylindere er trukket inn og er da korte, hva gjør jeg Edit: Går sikkert i fistel over hvor lett løsninga er Edit2: Tror ikke det er noen løsning på den siste, det er tross alt en reklameside og ved å ikke ha en løsning på siste holder de oss på Websiden ganske lenge 7007470[/snapback] Du tar ballen med den gule til høyre, så tar du den øverste lilla ned, og tar den nederste lilla opp på den sånn at den står et hakk opp, så henter du bare ballen igjen, og fortsetter Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har kula mellom den øverste å nederste lilla sylinderen men det er jo umulig å få den plassert riktig i forhold til de grønne som skal putte den... 7007417[/snapback] Forbered den på forhånd. 7007436[/snapback] Den skjønte jeg ikke... la oss si at jeg har kula på den nederste sylinderen av de to lilla som står på en loddrett linje. Alle sylindere er trukket inn og er da korte, hva gjør jeg Edit: Går sikkert i fistel over hvor lett løsninga er Edit2: Tror ikke det er noen løsning på den siste, det er tross alt en reklameside og ved å ikke ha en løsning på siste holder de oss på Websiden ganske lenge 7007470[/snapback] Du tar ballen med den gule til høyre, så tar du den øverste lilla ned, og tar den nederste lilla opp på den sånn at den står et hakk opp, så henter du bare ballen igjen, og fortsetter 7007563[/snapback] Heeeelt utrolig, trodde jeg hadde prøvd det før og konkludert med at det ikke gikk.... var jo griseenkelt PS. Takk for svar, da gikk d likevel Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) er det mulig?! hver eneste gang jeg poster her klarer jeg det på neste forsøket :!: Endret 5. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Glad det ikke er flere brett, da hadde jeg nok blitt sittende.... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) æsj... 23 var vanskelig fy faen!! slår aldri feil! er noe magisk med forumet, klarer det hver gang etter jeg har postet Endret 5. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå