Gå til innhold

Smart, enkelt og avhengighetsdannende spill

dan1el

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er på Grandmasternivåene nå.

7007188[/snapback]

Ze fun begins :D

Løsning til 22, til de som slet med den:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ta det gule teloskopet øverst til venstre, ned. Dytt kula bort og hent med teleskopet som er nede. Trykk på den grønne to ganger, slik at den den er nesten helt strekt ut. Kjør kula opp... du kan nå hente den. Hent. Resten klarer du
Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Jeg er på Grandmasternivåene nå.

7007188[/snapback]

Ze fun begins :D

Løsning til 22, til de som slet med den:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ta det gule teloskopet øverst til høyre, ned. Dytt kula bort og hent med teleskopet som er nede. Trykk på den grønne to ganger, slik at den den er nesten helt strekt ut. Kjør kula opp... du kan nå hente den. Hent. Resten klarer du

7007211[/snapback]

kjønte ikke nå heller

Endret av just_me
Lenke til kommentar
Klarer ikke 17..

7007299[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dytt kula bort som vanlig, men gjør slik at den er øverst. Dytt det røde teloskopet bort og kjør den midterste blå opp. Ta det røde vekk igjen og kjør ned med kula.
Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Klikker snart... har klart ALLE lekende lett bortsett fra 25  :blush:

Edit: "lekende lett"  ;)

7007402[/snapback]

Hehe, jeg sitter fast på den samme, en liten jævel det der :thumbdown:

7007412[/snapback]

Har kula mellom den øverste å nederste lilla sylinderen men det er jo umulig å få den plassert riktig i forhold til de grønne som skal putte den... :hmm:

Lenke til kommentar
Har kula mellom den øverste å nederste lilla sylinderen men det er jo umulig å få den plassert riktig i forhold til de grønne som skal putte den...  :hmm:

7007417[/snapback]

Forbered den på forhånd.

7007436[/snapback]

Den skjønte jeg ikke... la oss si at jeg har kula på den nederste sylinderen av de to lilla som står på en loddrett linje. Alle sylindere er trukket inn og er da korte, hva gjør jeg :hmm:

Edit: Går sikkert i fistel over hvor lett løsninga er :p

Edit2: Tror ikke det er noen løsning på den siste, det er tross alt en reklameside og ved å ikke ha en løsning på siste holder de oss på Websiden ganske lenge :whistle:

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar
klarte det :)  fjortentegn

7007527[/snapback]

Så lenge jeg ikke klarer den eller ingen andre kan komme med en litt detaljert løsning så velger jeg å tro dette. Husk at sistebrettet er temmelig "enkelt" laget med få sylindere så mulighetene er ikke så mange.

Lenke til kommentar
Har kula mellom den øverste å nederste lilla sylinderen men det er jo umulig å få den plassert riktig i forhold til de grønne som skal putte den...  :hmm:

7007417[/snapback]

Forbered den på forhånd.

7007436[/snapback]

Den skjønte jeg ikke... la oss si at jeg har kula på den nederste sylinderen av de to lilla som står på en loddrett linje. Alle sylindere er trukket inn og er da korte, hva gjør jeg :hmm:

Edit2: Tror ikke det er noen løsning på den siste, det er tross alt en reklameside og ved å ikke ha en løsning på siste holder de oss på Websiden ganske lenge :whistle:

7007470[/snapback]

Du tar ballen med den gule til høyre, så tar du den øverste lilla ned, og tar den nederste lilla opp på den sånn at den står et hakk opp, så henter du bare ballen igjen, og fortsetter ;)

Lenke til kommentar

7007417[/snapback]

Forbered den på forhånd.

7007436[/snapback]

7007470[/snapback]

Du tar ballen med den gule til høyre, så tar du den øverste lilla ned, og tar den nederste lilla opp på den sånn at den står et hakk opp, så henter du bare ballen igjen, og fortsetter ;)

7007563[/snapback]

Heeeelt utrolig, trodde jeg hadde prøvd det før og konkludert med at det ikke gikk.... var jo griseenkelt :p

PS. Takk for svar, da gikk d likevel :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...