_Mathias_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei, jeg lurer på om det går and å laste ned en versjon av Windows 64 bit gratis? Vet at dette er ulovlig, men jeg har rett og slett ikke penger til å kjøpe mvh Mathias Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Alt går ann men det er ikke lovlig. Tipper denne tråden vil bli stengt ganske fort. Mvh Erling Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja, men hvordan gjør jeg dette da? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 64bit xp koster jo bre 1375,- da [Det er ingen grunn til å gi han tips til korleis piratversjonen kan skaffast. Gi han heller eit sparetips.-ttt] Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vet at dette er ulovlig, Då treng du vel ikkje spør om det. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg