haaken Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Er det noen her som har erfaringer, eller hørt om, denne produsenten? http://www.teamgroup.com.tw/ Jeg spør fordi jeg skal bygge meg et nytt system basert på C2D. Alle de andre komponentene er mer eller mindre bestemt (Handlevogn.). Minne derimot sliter jeg mer med. Først tittet jeg på disse. Corsair TWIN2X-6400 CL5 Billig og bra etter hva jeg har fått med meg. Etter litt leting på nettet fant jeg team group brikkene, som jeg aldri har hørt om.Team group 6400 minne Nå er mine kunnskaper om minne meget begrenset, men de ser da virkelig bra ut? Prisen for disse inkl. mva og frakt er ca. det samme som Corsair brikkene. Som dere forstår er jeg ikke noen ekstrem overklokker, men ønsker gjerne å ha muligheten til å pussle litt med mitt nye oppsett. Stor takk til alle innspill. m. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Team group, relativt ukjent på det norske markedet hittil, når høye overklokker verden over og virker strengt talt som et meget godt merke generellt. Har du muligheten og viljen til å bestille, hadde nok jeg slått til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå