Predecessor Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Noen som har en fornuftig forklaring på dette? Jeg fant følgende på hjemmesiden til NORKOM "E-handelsselskapet Norkom åpnet i dag sin nettbutikk Komplett.de i Tyskland. De tyske kundene tilbys ca 2.000 dataprodukter for umiddelbar levering. Som for Norkoms øvrige utenlandske nettbutikker, skjer levering fra sentrallageret i Sandefjord. Tyske kunder som plasserer ordre innen kl. 14.00 vil motta varene levert på døren i løpet av påfølgende dag" På toppen av det hele, så er det billigere å handle på komplett.de også. Et eksempel er en WD 120Gb 8Mb cache til NOK 1.609,- i følge valutakalkulatoren til aftenposten. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Vel, kanskje Tyskland har en bedre infrastruktur for varetransport. og du kan virkelig ikke holde på å sammenligne priser sånn, er så mye mer du må tenke på enn bare kroner og mark. (Hint: BPN, skatter og avgifter, produksjonsted... m.m.) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Håper de har utvidet lageret sitt i Sandefjord. Syntes det kan være meget lang ventetid på mange av produktene Komplett selger. Handler som regel i en av butikkene deres. Blir litt sjanseløst dersom de selger til både England, Tyskland og forøvrig i Europa uten å øke mengden varer på lageret. Virker som om de bortimot alltid er utsolgt for det jeg skal ha ihvertfall.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 liker prisene jeg. 298"kr" for et geforce4 :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 20:30, skrev venomzorg:liker prisene jeg. 298"kr" for et geforce4 :smile: det står jo 298euro ikke kr Lenke til kommentar
dale Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det er fler land også : http://www.komplett.com/ Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: På toppen av det hele, så er det billigere å handle på komplett.de også. Et eksempel er en WD 120Gb 8Mb cache til NOK 1.609,- i følge valutakalkulatoren til aftenposten. Den tyske momsen er på 16%. Skulle vel forklare det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå