Aalton Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har du du noe å vise oss? Du som er tilstede på HW-LAN kan nå benytte sjansen til å komme på forsiden av Hardware.no. Les mer Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vet at det er mange som har med seg selvbygde kabinetter til lanet. Noen bør si ifra. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Noen burde kle seg naken og streake gjennom hele salen. Er man PR kåt nok er det den ultimate "heder og ære" , å få vise rumpa (og mer til)... Endret 5. oktober 2006 av Tacritan Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen burde kle seg naken og streake gjennom hele salen. Er man PR kåt nok er det den ultimate "heder og ære" , å få vise rumpa (og mer til)... 7007789[/snapback] Bra forslag, da stiller du opp uten klær kl 21.00 ikveld?! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jepps, vi tar vel en spaningsrunde i morgen etter lekre kabinetter. Nå må dere komme dere ned for å se på overklokkingsgutta nede ved stolhaugen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jepps, vi tar vel en spaningsrunde i morgen etter lekre kabinetter. Nå må dere komme dere ned for å se på overklokkingsgutta nede ved stolhaugen. 7008214[/snapback] Vi skal nok få det til vettu Det er bare å huke tag i meg også evnt. jeg går rundt med info-skilt rundt halsen i en svart hardware.no t-skjorte.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Aalton og jeg krever å havne på første siden etter pall-med-cola-kasser-stuntet vårt! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Aalton og jeg krever å havne på første siden etter pall-med-cola-kasser-stuntet vårt! 7011483[/snapback] Er det noen som haer bilder av det? kunne vært høy å fått med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå