hitokiri Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Operatøren Noextras lever opp til navnet sitt. Hittil har kundene deres nemlig måtte se langt etter 3G-støtte. Les mer Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Endelig dette har jeg ventet lenge på=) dette var en gledelig nyhet for meg blir bedre enn å måtte bruke telenor da jeg skal på msn og bedre 3G deking på vei til skolen på bussen den timen jeg bruker=) Endret 5. oktober 2006 av akakulings Lenke til kommentar
klwin Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hadde han ikke en dato engang? Pokker ta, jeg sendte mail til kundeservice i vår - og da lovde de at 3G skulle være klart før sommeren. Noen som har erfaringer med One Call? Vurdere å bytte siden de er billigere, har 3G og har fri innmelding for tiden Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hadde han ikke en dato engang? Pokker ta, jeg sendte mail til kundeservice i vår - og da lovde de at 3G skulle være klart før sommeren. Noen som har erfaringer med One Call? Vurdere å bytte siden de er billigere, har 3G og har fri innmelding for tiden 7054120[/snapback] dem har 3G nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg