Grievdus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hei hei lurer på om noen her vill lage en logo for meg på hjemmesiden min www.arildhaugen.moo.no. får ikke lagd det sjøl pga hakke photoshop og har ikke noe peilling på detta. håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hvordan vil du ha det hadde vert greit:P vet ikke om jeg har skilzz nok, men det er greit å ha litt info vist noen skulle prøve seg. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 hvordan vil du ha det hadde vert greit:P vet ikke om jeg har skilzz nok, men det er greit å ha litt info vist noen skulle prøve seg. 7006986[/snapback] hmm ta og lag et som det står Arild Haugen på og gjør sånn at det passer inn på siden. hvordan det ser ut er opp til deg bare det passer inn og det er fint . er meget takknemelig for at du tar deg tid til det Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 here you go... snekret noe sammen. forventer ikke at du skal like det men. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 here you go...snekret noe sammen. forventer ikke at du skal like det men. 7007385[/snapback] likte det jeg tusen takk..vi får se om fler orker og lage. men syns det var ganske bra skal vurdere og bruke det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Når skal folk lære seg hva en logo er, kontra hva en header er? Siden det er snakk om å lage grafikk her, rapporteres denne og bes flyttet til Visuell kreativitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå