Zachzi Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Heisann. Sitter nå på min brors pc som har en amd duron 1000mhz og et Hercules 3d prophet 4500. Får startet spillet, men alt rundt bilen fjell,trær,vei osv er helt rødt.Går fint å kjøre men som sagt er det kjipt når alt rundt bilen er rødt. Noen som vet feilen ? Er det noe med skjermkortet ? -Zachzi Lenke til kommentar
infinityFX Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hercules 3D Prophet 4500 bruker Kyro2 ikke sant? I såfall kan det være et problem med T&L. Det kan være ar spiller krever Hardware støtte for T&L, men dette støtter ikke Kyro2 (tror jeg). Last ned et program som heter 3DAnalyse. Dette programmet lar deg stille på en rekke funksjoner, som feks "Force SW T&L", det vil si at programmet tvinger CPUen til å ta seg av T&L kalkulasjonene istedet for 3D kortet. Dette kan trolig fikse de røde omgivelsene :smile: Men først finn ut om det går ann å skru av T&L i en eller annen Settings meny i spillet. Håper jeg var til hjelp :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå