VikinGz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ser at det fins ett enkelt pci kort som gjennopretter data fra harddisker.... http://www.databutikken.com/no/default.aspx?Product=COSHDRC Noen som har prøvd det? Som vet at det funker og at det stemmer det som står om det.... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vi hadde slike kort i PC'ene når jeg gikk på VGS (som begynner å bli en del år siden.. altså, 7-8 år siden). Det gikk forsåvidt greit, og var egentlig genialt, foruten at Sys adm aldri oppdaterte PC'ene. Dessuten var de utrolig ustabile. Men, dette var noen år siden, og de burde være bedre idag, enn det var da.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ser litt fristende ut og ha ett slik i filserveren *edit* Leste igjenom og det nevnes kun fat filsystem.... Ikke en eneste plass står ordet ntfs nevnt.... Endret 5. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Utrolig dårlig engelsk i den testen der. Tror jeg hadde holdt meg unna bare pga det. Med andre ord så var førsteintrykket veldig dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå