Erren Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hei sann! Nrks radioprogram Kulturbo skal ha en stemningsrapport fra HW-lan i helga, og siden jeg ikke var på lanet selv må jeg finne en step-in. Du må være 14-15 år, inne i miljøet og helst vært på HW-lan i over en dag. Du må kunne snakke godt for deg, gjerne litt humoristisk og kunne gi en god stemningsrapport over telefon. Send meg en PM med "kvalifikasjoner" og mobilnummer, så vil du snart bli oppringt av Kulturbo. EDIT: Mer fristende emnetittel. Trenger step-in! Endret 5. oktober 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Damn your aldersgrense. Jeg kan fake stemmeskiftet. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Damn your aldersgrense. Jeg kan fake stemmeskiftet. 7006711[/snapback] Du er litt gammel, ja. Men om ingen andre melder seg kan jeg foreslå deg, væfall. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ring Alexanderhagen her på forumet. Han har godt av det Bare ikke si no til han først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå