Lanka Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er for tiden i Forsvaret. Og i vår var jeg med på en russevan. Vi skulle fikse mye på den, men siden alle satset veldig på skole og andre ting fikk vi aldri tid til å få gjort så mye med den. Dessuten så var det en del feil på den. Jeg trenger hjelp til å få solgt denne Chevrolet Beauvillen til rundt 15.000. Vi betalte 30.000, og den står urørt. Vi tror ikke vi kan få solgt den for noe mer ettersom vi verken har så mye tid eller ressurser til å klare å få prisen opp. Noen som kan påta seg å hjelpe til litt? Så skal jeg sørge for at noe penger blir tildelt vedkommende. Vi vil gjerne selge den før nyåret slik at neste års russekull kan få god utbytte av denne vanen Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor befinner bilen seg? Vi er en gjeng som er på jakt etter russebil nå, har en på gang allerede men har ikke helt bestemt oss. Bilder ol ? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Bilen befinner seg i Oslo. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er disse "feilene" fikset? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Enda et bilde. PM for flere bilder. (Det rosa er borte nå. Vi la nytt gulv og fikset på interiør) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er disse "feilene" fikset? 7006459[/snapback] Er en oljelekkasje som må fikses. Og en knust rute på sidedøren (Suicide-døren) som må fikses. Prisanslag fra mekanikeren (600,-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå