abene Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Google prøver ut en ny tjeneste som kan brukes til å søke etter kildekode. Les mer Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Konge! http://digg.com/programming/WinZip_Serial_...ogle_CodeSearch Hvordan legger man ut kode selv? Har litt spennende greier som jeg vil legge ut. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Den imponerte! Gledelig nyhet. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Fin "nyhet" ja. Google code search har da eksistert en god stund... men det er kanskje først nå den har blitt lansert offisielt (no more beta)... ? Dersom dette er så kult/nytt/wow, hvorfor hørte vi ingen nyheter fra hw.no da f.eks www.koders.com , www.codase.com , www.csourcesearch.net www.codefetch.com www.krugle.com <-- denne har inndeling i mange språk eller noen av de andre søkemotorene for kildekode ble lansert? Eller er det rett og slett fordi det ikke er Google som har laget dem? Okay, jeg skal gå med på at Google kanskje har litt bedre wrapping og tilbyr litt mer søkefunksjonalitet enn de eksemplene jeg nevnte her, men av og til synes jeg rett og slett det blir litt for mye Google-fikserte nyheter i avisene... :-( . o O (Too much Google) Edit: utvidet listen med to til. Endret 5. oktober 2006 av kommers Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fin "nyhet" ja. 7007105[/snapback] Jepp! Iallfall for noen av oss... Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Overveldende mengde artikler om Google her på HW, synes jeg. Se bare her: http://www.hardware.no/search.php?displayR...ilterSubject=44 (scroll nedover og tell antall Google-artikler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå