Gå til innhold

DVD Brenner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-03 18:41, skrev PantZman:

Jeg vet ikke hva som er bra, men jeg har sett at NEC har kommet med en som koster 2,030,- på komplett.

Den koster ca 1000kr mindre enn den neste på lista.

Mye peng du vil legge i dvdbrenner?

Ikke så veldig masse. Men samtidig vil jeg ha en som er bra og som kan brenne vanlige cder også.

Lenke til kommentar

Jeg ville personlig ventet litt til, til DVD Kombo brennerene kommer (De som brenner DVD-R, DVD-RW, DVD+R og DVD+RW) og samt at de er raskere enn dagens DVD brennere med nesten dobbel ytelse på DVD+R siden... til rundt en 3-5000...

EDIT: Fant noen kombibrennere:

Sony DRU500A DVD±RW

Nothing is Fun before It gets Difficult!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Red Dog på 2002-11-03 21:04 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Red Dog på 2002-11-03 21:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-03 20:55, skrev Red Dog:

Jeg ville personlig ventet litt til, til DVD Kombo brennerene kommer (De som brenner DVD-R, DVD-RW, DVD+R og DVD+RW) og samt at de er raskere enn dagens DVD brennere med nesten dobbel ytelse på DVD+R siden... til rundt en 3-5000...

Det er seriøst mye mer penger enn hva jeg så for meg å bruke. Er der ikke gode brennere til rundt om 2500?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-05 11:05, skrev b-duvaland:

Ingen tvil.

Jo. MYE tvil! :razz:

Nei, gå for Sony DRU500A du. Den tar som tidligere alle nåværende formater med unntak av DVD-Ram som du ikke trenger uansett. :smile: Skal selv gå til innkjøp av en sånn en.

Sony DRU500A har også kortere søketider, etc. enn de andre konkurrentene. Kort sagt, en veldig bra DVD-brenner.

Lenke til kommentar

Hvis eg var deg så ville eg venta på den ye standaren :grin:

Kommer om ikke så alt for lenge!! Heter blue-raid eller .no sånt

Samme som dvd bare mye mere stabilt og mere plass på platene!!

Tror eg skal ha meg ein slik når de kommer på ein akseptabel pris:D

Lykke til vis du kjøper ny dvd brenner nå da :grin:

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på disse forskjellige standardene? Etter det jeg har fått med meg, så er det DVD+R, DVD+RW og DVD-R, DVD-RW som er standardene. Hvilke konsekvenser vil det få hvis jeg kjøper en brenner som kun har DVD+R/+RW. Hva kan jeg gjøre å hva kan jeg ikke gjøre? Nevn gjerne fordeler og ulemper med de forskjellige standardene.

Lenke til kommentar

Den største ulempen ved å velge den ene eller den andre standaren er at du risikerer å sitte igjen med noe som ikke "tvinger" seg frem som standard.Som feks VHS vs. Beta...... ikke greit å bli sittende med en betaspiller selv om den egentlig hadde den teknisk beste løsningen.

Når man snart får spillere til ned mot 2000 nkr som brenner begge formatene skjønner jeg ikke hvorfor man skal velge en som brenner bare det ene til 1000 nkr mer......

Begge formater er vel kompatible med de fleste standalone DVD spillere, men DVD-R/-RW er vel fortsatt noe billigere å kjøpe.Det kommer til å jevne seg ut tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...