_nicholas Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Kjøpte meg BF2 Deluxe Edition i dag, og instalerte det. Deretter patchet jeg med 1.4, og startet spillet for å spille. Fikk logget inn og da jeg skulle sette grafikk instillingene i "options" lukket spillet seg. Reboota pcen og prøvde på nytt, men akkurat det samme skjedde... Noen som vet hva som kan være problemet? Hardware: Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.2GHz Minne:OCZ DDR2 2048MB Platinum XTC Dual Ch. PC2-6400 2x1024MB 800MHz Skjermkort: NVIDIA GeForce 7900 GT Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ja, virker som om alle battlefield spillene er type klikke-spill. Etter å ha holdt på med hardware og blandt annet battlefield noen år, så kan jeg nesten påstå følgende: - Battlefield er vanvittig følsomt for alle former på feil på hardware. Selv om et hovedkort tilsynelatende virker perfekt, så kan det fa battlefield til å klikke. - Billige hovedkort er bare å glemme. På de fleste maskinene som har storproblemer med battlefield er det som regel installert et billig hovedkort. - Battlefield får skjermkort og prosessor til å utvikle massevis av varme. Sørg for god kjøling. For å finne ut om maskinen er stabil kan det være en god ide å kjøre 3Dmark. Får du da blåskjerm eller annen feil, så er det noe galt. Endret 5. oktober 2006 av geir__hk Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Pach 1.3 er ikke helt til å stole på når det gjelder stabilitet Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kjenner meg noe igjen her, kan joine lokal server og singleplayer, men når jeg joiner online, kræsjer heler PCen, neon som har noe forslag til hva som kan være galt? Hardware: AMD Semron 3100+ 2.8 1Gb viking RAM og AOpen GeForce 6600 Lenke til kommentar
lizardking Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hardware: Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.2GHz dette er nok problemet hvis du ikke har installert amd optimizer for dual core mn vet ikke helt hvordan det er på battlefield 2 mn du kan jo prøve med å sette affiniteten på bare en kjerne å sjekke om d funker da... bare gå i oppgavebehandling når BF har startet opp og finn frem prosessen til spillet og høyreklikk,da tar du set affinity hvis du har engelsk,er vel lignende på norsk og da velger du en kjerne... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kjør med en kjerne så hjelper det nok litt. Prog ligger i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...7entry6173437 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå