|Cipher| Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg tror ungen burdte hete SvenO Behn, til ære for en folkekjendis... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 SvenO er den mest PR kåte dritt ungen jeg har sett. Så et oppslag for en tid siden: SvenO mener at bensinprisene må ned.. Han er rett og slett PRkåt delux og tror all PR er God PR. (Det er IMO feil) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jimmy Pop, kanskje? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Vell Pop utalles Pop (Med lang O) Dermed så er det ikke så bra og dra til Amerika eller England. Bli kalt Jimmy-Poop. (Jimmy-avføring) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: CFD skrev (2002-11-07 10:59):Vell Pop utalles Pop (Med lang O). Sier hvem? Det er jo et navn, og man oversetter ikke navn slik, vet du.. Utaler du James "Jeims", eller "Ja-mes"? Bare fordi vi er i Norge uttales ikke Pop for pOp. Det er jo en musikkstil med samme navn, og hvordan uttaler du den? Jeg uttaler den "Påpp"... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Men om han kommer til USA med pop som etternavn kommer nok endel til og lure.. har selv utalt navnet ditt som jimmy påpp ,men i USA så ville nok noen funnet på og mobbe ungen fordi han het Pop (De ville sikkert ha vridd det til poop) Og det er ikke så bra om noen blir mobbet da. Spess ikke om det er barnet til mærtha og ari.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: CFD skrev (2002-11-07 11:36):...men i USA så ville nok noen funnet på og mobbe ungen fordi han het Pop Hvis man skal ta det i betraktning bør man tenke over ganske mange navn som er tillatt her i Norge... Dinosaur og Ravn er to navn som vil få en del folk til å reagere. Spesielt undertegnede.. Ps: Å døpe han Jimmy Pop var seff bare en spøk, så det er ikke det vi diskuterer her, sant?? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Skjønte jo at det var en spøk og mitt inlegg var også en spøk ,men så tolket jeg det som om du ble brått seriøs.. Derfor måtte jeg bli litt seriøs også.. , men heldigvis så var du fortsatt useriøs og dermed kan jeg også være det. Livet er herlig ikkesant? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: CFD skrev (2002-11-07 11:42):Livet er herlig ikkesant? Joda, det er litt herlig. Det eneste som står i veien er vel egentlig jenter. Hadde ikke det vært for de, hadde jeg hatt det som plommen i egget... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Sitter her med Dagbladet og under "sterke meninger" så var et av navneforslagene "Muhammed Ari" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jimmy: Vell er det ikke sånn for oss alle? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Den 2002-11-08 13:13, skrev B|Real:Sitter her med Dagbladet og under "sterke meninger" så var et av navneforslagene "Muhammed Ari" :razz: Hehe, Muhammadari Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Kall den Anders! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jonas som et kongelig navn! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Dinosaur. Det er jo et godkjent norsk navn. Eller selvsagt Trym eller Traum. Men jeg foretrekker Maynard. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Båb Ingolf passer jo perfekt Lenke til kommentar
Odden Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 kall den Bob Kåre eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå