adg Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hva syns dere ungen til Ari og Prinssen bør hete? (-Bare seriøse forlag :wink: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Kurt - Om han skal bli en like overfladisk dust som faren må da det passe ypperlig? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Ole Jonny Ronny Reidar eller Bob Kåre Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Bare de ikke kaller den Anders er jeg fornøyd :smile: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Leif-Inge, eller Leffe...:razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Anders: Hva har du egentlig imot Ari og Mærtha? (<--Ser det) Anders Nilsen Behn er vell et fint navn :wink: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg synes Bennern er tøff! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 CFD: Jeg har aldri hatt sansen for lysfontener og hasjrøykende homoer. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Men hvorfor tror du at ungen kommer til og bli sånn? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Mitt forslag er Billy uansett kjønn. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 CFD: Du tror kanskje at storken velger hvordan unge foreldra skal få, men saken er at avkommet er et resultat av foreldra. Når du da ser hva slags foreldre denne ungen har så er det ganske klart hva slags unge dette blir. Derfor fortjener ikke denne ungen å bli navnebror med meg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Vell mora mi hoppa ut av Skolen. Gått arbeidsledig i flere tiår. Jeg har iallefall ikke gjort noe sånt. (Enda da) Er snart ferdig med utdannelsen. Tviler på at jeg går arbeidsledig i flere tiår. Faren min døde av Hjerteinfark når jeg var 9år så jeg tviler på at det kommer til og skje med meg.. Har selv vært innom BUP og PPT fordi jeg har vært et problembarn så jeg tviler på at den sønnen jeg vil få med tiden kommer til og Være innom BUP og PPT 1gang i uka.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Armi synes jeg de burde kalle det for i begge tilfeller. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Har forandret mening heller Brekt uansett kjønn Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 -Oddleif Haggbart Bhen -Murikrukka Bhen Eller -Deigen Bhen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 At ungen får et navn og mellomnavn er helt sikkert! Gjerne med bindestrek også! (foretrukket) Skulle ikke forundre meg at Ari'en (les:Bergensk) bruker sin kreativitet på å finne et skikkelig originalt navn. Kanskje navnet blir like bra som bryllupstalen....? "....i dag er du og jeg livet..." hahahahaha, trodde jeg skulle dette av stolen da jeg hørte det første gangen! For en tulling. Den talen var jo så full av klissete klisjeer at det halve hadde vært fremdeles for mye ! :wink: Kanskje ungen kan hete Jonas-Einar....... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 LOOOOOOOL, med noen mellomromm etter navnet mitt hette jeg plutselig "Dildo" :| Lenke til kommentar
NRG. Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hvordan skal det gå med slottet, nå som det har kommet en hasjkake + ET datter av NOE narkovrak. Snart leser vi om narkofestene på slottet i Se og Hør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå