felge Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei, som topic sier.. Jeg har et ca 5 år gammelt Kamera med navn : Canon Digital Ixus V2.. Og har leitet meg i hjel på Usb-driver.com pcdrivers.com - download.com og www.soft32.com og jeg finner ikke en dritt som fungerer, finner all slags ant dritt når jeg installerer det så kommer det bare opp FEil OS og dritt og vas.. er det andre her som har det kameraet som vet hvor jeg kan finne enkelt driveren til det ? Har og prøvd Canon.com , men det må være værdens dårligste side for drivere til produktet deres, kommer jo bare inn på all slags africa greier.. :S Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Du burde ikke trenge å installere driver til det vil jeg tro. Kjæresten min har et slikt, og hun bruker ikke drivere. Søk på canon.com sine sider. Du burde finne drivere dær Lenke til kommentar
felge Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 har letet hos canon, men får bare opp versojner som ikke fungerer :\ og ja må ha driver.. kommer opp new hardware.. velg sånn installer fra hvor.. så cant install hardware .. osv.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) http://software.canon-europe.com/products/0000488.asp Endret 5. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
felge Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 fungerer ikke. åpner an med isobuster.. ligger ingenting inni den:S står bare ISO Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Var feil link Prøvd denne http://software.canon-europe.com/software/0002631.asp #edit# Det er nok denne ja Endret 5. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
felge Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 TAKK DEN FUNKET :D:D !! Lyst å daske det Men når vi er inne på litt programmer her... Så lurer jeg på hvilken Virus prog dere bruker ? Bruker selv AVG Free, skal visst være bra.. noen kommentarer ?? Om noen kan hjelpe meg med ordene her så hadde det vært bra, hadde før et sånnt virtual Cd rom program, som lurte datan til å tro den hadde 4 cd roms noen som har noen tips hva det het ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 TAKK DEN FUNKET :D:D !! Lyst å daske det Men når vi er inne på litt programmer her... Så lurer jeg på hvilken Virus prog dere bruker ? Bruker selv AVG Free, skal visst være bra.. noen kommentarer ?? Om noen kan hjelpe meg med ordene her så hadde det vært bra, hadde før et sånnt virtual Cd rom program, som lurte datan til å tro den hadde 4 cd roms noen som har noen tips hva det het ? 7006177[/snapback] http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php Lenke til kommentar
felge Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 10 poenger igjenn Lenke til kommentar
felge Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 noen andre som vil dere noen fornuftige programmer ? ! Lenke til kommentar
zirkonia Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Heisann.... Trenger sårt hjelp her... Har ett canon ixus v2 som jeg skulle lagt inn bilder ifra, innpå pcn... Help Pcn er windows xp professional 2002 Endret 2. desember 2010 av zirkonia Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva med å lese det jeg skriver over her,det funket jo.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå