Mr.FOXHOUND Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Nei herre jemeni, her sitter eg uroer meg på pengemangel grunnet alle spillene som komme. Så ringer de fra industrien her der eg har jobbet som vikar 3 sommere på rad, og tilbyr meg vikarstilling på ubestemt tid. Problem solved! 7006826[/snapback] Hold kjeft F*ttetr*ne > Ja, hissig > Endret 6. oktober 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tehe! Ja nei det skal bli godt å få inn litt penger igjen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tehe! Ja nei det skal bli godt å få inn litt penger igjen. 7011251[/snapback] H>:(ld kj>:(ft! Noen som er heldige Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Min må ha liste:Dead rising Saints Row Call of Duty 3 Rainbow six: Vegas Assassin Creed 7005961[/snapback] Min liste. Men har du oversett Just Cause eller har du det? Uansett god å jobbe for Aftenposten, kan kjøpe et spill hver måned! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er det ein bonus du får ved å jobba i Aftenposten? Fordi eg òg jobbar ser du, men ikkje i Aftenposten. Eg kan faktisk kjøpa to, eller fleire spel hvis eg vil, pr månad. Syklar du med avis kansje? Hugsar når eg var ung. Då fekk eg 35 kroner pr dag for å sykla med aviser. Eg gjorde det i 3 dagar så slutta eg, haha :!: Endret 6. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Min liste. Men har du oversett Just Cause eller har du det? Uansett god å jobbe for Aftenposten, kan kjøpe et spill hver måned! 7012694[/snapback] Hva om han ikke vil ha det? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Min må ha liste:Gears of war Half Life 2 + Episode 1 og 2 + Portal Bioshock 7005961[/snapback] Sånn. Der har du de beste. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Uansett god å jobbe for Aftenposten, kan kjøpe et spill hver måned! 7012694[/snapback] Bare 1 spill i måneden? Bør få deg en annen jobb du da Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hehe kjøper vel 6-7 spill fremover Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Et spill i måneden er ikke nok Da får man heller nedprioritere uvesentlige saker som mat, klær, dopapir etc Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Med tanke på at dopapir fra First Price koster 10kr pakken (8 ruller), skal du drite temmelig mye for å måtte nedprioritere det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå