Ingenting Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er jo et luksusproblem, men det er hele 12 spill jeg bare må spille. Alle har nettopp kommet ut eller er ute innen sommeren. Med min økonomi har ikke jeg råd til flere enn 4 spill frem til sommeren. Maks 5. Hvordan skal jeg klare å velge fem spill ut av denne listen?? I tillegg kommer jo muligens Alan Wake og Masseffect ut før sommeren. Føler jeg har havnet langt bakpå. Ikke en gang har det skjedd med Ps2 eller den vanlige xboxen. Er det virkelig så mye bedre spill som komme eller er det jeg som blir for lett hypet opp? Min må ha liste: F.E.A.R Gears of war Lost Planet Dead rising Saints Row Half Life 2 + Episode 1 og 2 + Portal Call of Duty 3 Splinter Cell: DA Bioshock Rainbow six: Vegas Assassin Creed The Darkness Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Utav den lista di, ville eg valgt: - Gears of War - Saints Row (har spelt igjennom det - utruleg bra) - Splinter Cell: Double Agent - Assasins Creed. Og hvis økonomien står til det; Vegas. Lykke til. Men eg er enig med deg. Eg òg føler det kjem litt for mange bra spel, på for kort tid. Men som du seier, det er berre eit luksusproblem. Endret 5. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 fleste av de spillene ligger spredd utover mnd`er fram til mars 2007. GOW og COD er vell i samme mnd, hvis ikke samme dag. splinter cell om 2 uker eller noe. Fear og Saints Row kan strykes fra lista spørru meg. Half-life er morsomt på pc.... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Du får velge deg ut noen av spillene, og vente til resten havner i tilbudskassen, eller kjøpe dem brukt. Eventuelt sverge til First Price-nudler og Fretex Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor pokker er "Spore", mann!? Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hvor pokker er "Spore", mann!? 7006134[/snapback] Må prioritere! Men bevares, spillet er jo interessant! Det tok jo årevis får spill på xbox ble på tilbud. Skjedde vel nesten ikke før rundt 360 sin lansering... Ja så har jeg glemt Army of two! Elsker Coop.. Endret 5. oktober 2006 av Ingenting Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 vel... Min MÅ ha liste blir: 1.Viva Piñata 2.Spore 3.Gears of War 4.HL2 -ep1-ep2 + portal ofc 5.Bioshock 6.The Darkness det jeg har: F.E.A.R Saints Row Dead Rising +en hel haug med andre spill som Q4 osv.. jeg kan si deg det at FEAR ekke sååååå veldig bra som folk skal ha det til.. FEAR cd'n min ligger oppå hylla og støver ned men den koster jo bare 200kr elns nå (til pc) FEAR er ganske bra spill men blir lei av det fort. Deadrising: er veeeldig gøy! men sykt dumt save opplegg på det. Saints Row: veldig bra spill! digger det! det er et must spill men glhf med og finne ut hva du skal kjøpe! hehe ekke lett for tiden! kommer det ikke nye spill til PC så kommer det jaggu meg til Xbox360! xD Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 skulle ønske flere kvalitetsspill ble utsatt til de alltids ulidelig kjedelige januar/februar-månedene Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det som er veldig postivt for de som sitter med en X360. Er at det kommer spill i forksjellige sjangere. Derfor kan man velge og vrake. Selv om man egentlig har lyst på de fleste titlene som kommer framover.. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå er det vel ikke sånn at du MÅ kjøpe spillene med en gang de kommer ut. Min "MÅ ha"liste: 1. PES 6 2. Viva Piñata 3. Alan Wake 4. SSX 4 5. Banjo & Kazooie Det er vel kun PES jeg skal kjøpe ved release, resten kjøpes senere. Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ville valgt....tok en copy paste, klarte ikke bestemme meg..! (men Spore? til xbox360? trodde det bare kom til PC) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 De snakket vel om å gi det ut på konsoll også. Birger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Min må ha liste: Gears of war Call of Duty 3 Splinter Cell: DA Rainbow six: Vegas Assassin Creed 7005961[/snapback] Blir disse. Men hvis du venter til mars, vil jo GoW, SC: DA, CoD og R6 være mye billigere, og du får muligens råd til enda et spill. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tror det kan være lurt å avvente anmeldelser på disse spillene før du går til evt. innkjøp, samt teste demoer selvsagt. Bl.a. finnes det jo allerede demoer for følgende spill på XBL: F.E.A.R. Lost Planet Dead Rising Saints Row Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Du kan da alltids begi deg ut på play-asia sie sider å plukke opp noen saligheter for 280,- stk. (region-frie) Personlig tør eg nesten ikkje sette opp noen liste over spill som må i hus... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Assassins Creed og Gears of War er jo klabert. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ingen tvil om at du har satt opp en god liste der, men av de ville jeg valgt disse 5: Assassins Creed Alan Wake The Darkness Splinter Cell DA Gears of War Men det lureste er å vente på anmeldelser av spillene, som sagt tidligere i tråden, fra f.eks Gamespot. Tror de i GS er mest utdypende og har ikke for snille karakterer, noe som er bra. Lykke til med valget (det tøffe valget, faktisk) Edit: Ta en titt på denne artikkelen fra IGN Topp 5 fra X06 (360) Endret 5. oktober 2006 av JulianR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei herre jemeni, her sitter eg uroer meg på pengemangel grunnet alle spillene som komme. Så ringer de fra industrien her der eg har jobbet som vikar 3 sommere på rad, og tilbyr meg vikarstilling på ubestemt tid. Problem solved! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Satser på Lotto til helga jeg... * Gears * Alan Wake * Army of Two * Resident Evil 5 * Assassins Creed * Splinter Cell: DA * Rainbow Six: Vegas * Call Of Duty 3 * Lost Planet * PES6 * Kane & Lynch: Dead Men * WWE Smackdown VS Raw 2007 * Brothers In Arms * Forza 2 * Mass Effect * BioShock * Alone In The Dark Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tja, koster penger å ha det gøy for å si det på den måten. Mener å huske at jeg kjøpte mange flere spill før, enn det jeg gjør nå. Likevel frister det selvfølgelig å kjøpe. Jeg har også lyst på utrolig mange spill som kommer til 360. Bare denne måneden er det 3 spill jeg har på lista (PES6, SC DA og FIFA 07). Heldighvis for meg har jeg et par gavekort jeg kan bruke. Hvis jeg skulle velge ut noe fra listen din, btw ville jeg valgt: - Gears of War - Assassins Creed - Saint's Row / Dead Rising - Splinter Cell Double Agent - The Darkness Ganske vanskelige valg, men velg det som passer deg best utifra det du liker. KAn også anbefale å eventuelt selge/bytte spill du ikke spiller (EBGames anyone?) hvis du har alt for dårlig råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå