Gjest mafister Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hei. Som så mange andre står jeg mellom Canon Ixuz V og Nikon Coolpix 775. Har noen noen hardtslående argumenter for eller i mot disse kameraene? Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Nå vet jeg fint lite om Nikon Coolpix 775 med istede for Canon Ixuz V kan du jo se litt på Canon Ixuz 300 den har litt mere zoom (3x) og det er utrolig kjekt å ha Mvh Aganon Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Heisann! Jeg vurderer også disse to kameraene du beskriver men tror vel Nikon Coolpix kommer best ut. 3X Zoom er bedre en 2X dessuten har jeg lest at blitzen på Canonen er noe svak.Lcd displayet sitter visst også litt mer utsatt til for eventuelle riper/skader på Canon.Mitt valg blir nok Nikon. Lykke til! Per. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg fikk mitt Coolpix 775 igår. Etter litt leking og trykking, var jeg veldig fornøyd. Kamraet er lett å bruke, og enkelt å forstå. Gla for at jeg valgte dette kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå