kissnisse Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Dette er i Windows XP pro som jeg mangler Feil ved innlasting av C:\progra~1\bar\1.bin\MVSBAR.DLL i RUNDLL. er den som kommer opp Jeg har vert uheldig med og fjerne RUNDLL 32 med hjelp av NOD 32 som den sletta rundll som tilhører WINDOWS XP. Hva skal jeg gjøre får og få den til bake? Jeg håper noen kan hjelpe meg og fårklare hva jeg kan gjøre. Hilsen nils Endret 5. oktober 2006 av kissnisse Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Selv har jeg ikke Nod32, men jeg kan ikke tenke meg at den bruker rundll32 til å gjøre noe kritisk viktig. Rundll32 er laget for å kjøre funksjoner i DLL filer som vanlige .exe filer, og blir ofte brukt av andre til å lage notification ikoner (nede til venstre på skjermen) Hvis du vil ha denne, vet jeg bare om en løsning, legge inn NOD32 på nytt, hvis ikke du finner noe i konfigurasjonen av NOD32. Lenke til kommentar
kissnisse Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Selv har jeg ikke Nod32, men jeg kan ikke tenke meg at den bruker rundll32 til å gjøre noe kritisk viktig.Rundll32 er laget for å kjøre funksjoner i DLL filer som vanlige .exe filer, og blir ofte brukt av andre til å lage notification ikoner (nede til venstre på skjermen) Hvis du vil ha denne, vet jeg bare om en løsning, legge inn NOD32 på nytt, hvis ikke du finner noe i konfigurasjonen av NOD32. 7007415[/snapback] Hei og takk for du svarte meg. WIDOWS XP PRO mangler Feil ved innlasting av C:\progra~1\bar\1.bin\MVSBAR.DLL For at jeg kan slippe og se den RUNDLL fila som er en feil på. Hva kan jeg gjøre for å reparere eller installere WIN XP PRO på nytt. jeg har prøvd på å gå inn på reparer med og trykke på E. Da får jeg passord. Skal jeg da trykke på ENTER knappen, kommer ikke til og miste alt jeg har på DISK C; da vell? Hilsen Nils. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Du finner rundll32.exe på xp cd'en i I386 katalogen. Kopier RUNDLL32.EX_ fra plata til C:\windows\system32 + C:\windows\system32\dllcache Åpne en cmd prompt i nevte kataloger og expand fila. expand RUNDLL32.EX_ rundll32.exe PS! rundll32.exe kan være eldre på plata enn i din windows hvis du har oppdatert servicepacks (ikke sp2 integrert på cd) Min versjon på engelsk xp sp2 rundll32.exe (p.d.d up to date) er 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Hvis du ikke får logget inn eller startet windows må du gjøre dette via recovery console ved å boot fra CD og velge reparere. Endret 5. oktober 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Siden du fjernet det med NOD, så legges filen automatisk inn i quarantine. Åpne NOD Control Center, åpne undermenyen til NOD32 System Tools, så velger du quarantine. På høyre siden så finner du en liste som er lagt i quarantine, finn filen og høyreklikk på den og velg restore. Lenke til kommentar
kissnisse Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Du finner rundll32.exe på xp cd'en i I386 katalogen.Kopier RUNDLL32.EX_ fra plata til C:\windows\system32 + C:\windows\system32\dllcache Åpne en cmd prompt i nevte kataloger og expand fila. expand RUNDLL32.EX_ rundll32.exe PS! rundll32.exe kan være eldre på plata enn i din windows hvis du har oppdatert servicepacks (ikke sp2 integrert på cd) Min versjon på engelsk xp sp2 rundll32.exe (p.d.d up to date) er 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Hvis du ikke får logget inn eller startet windows må du gjøre dette via recovery console ved å boot fra CD og velge reparere. 7007565[/snapback] Har nokk fått ett alvorlig problemer med rundll siden virusbesyttelsen nå har gått på, like etter den rundll forsvant.. NOD32 hadde ikke den fila på quaranten heller. ute og kjører seg bort litt inni pc nå. Du har nokk rett det med oppdateringene har finni nyere dllfiler. På cden blir det nokk vanskelig. Du har vel ikke noe bedre løsninger hva jeg kan gjøre for rundll fila? Hilsen Nils. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ikke noe vanskelig å hente den fra CD'n , er det vel ... Du får isåfall slå av NOD32 , gjøre som jeg sa , og etterpå sette NOD til å ignorer denne fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå