Djrunner Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen som vet hvordan eller om det er mulig å overføre filen med kontakter fra en Sony Ericsson (Contacts.vcf) til en Nokiamobil? Jeg har hatt Backup på pcen i lagne tider med mine SEmobiler men når jeg skulle overføre den til en Nokia kommer bare første kontakten i filen. 8323668[/snapback] Når det gjelder eldre symbiantelefoner kunne en før bruke programmet Backup Contacts for å importere .vcf filer. Dessverre ser det ikke ut til at denne er portet til 3. Edition. Når det gjelder 3. Edition telefoner (og eldre) kan en bruke Contacts Transfer for å ta vare på absolutt alt av kontakinfomasjon. Denne lagrere ikke i .vcf format men i et eget .data.z format. Det beste er vel å bruke PC-suite og synkronisere med Outlook for deretter å bruke Outlook til å synkronisere til den nye telefonen. 8356120[/snapback] Takk for info. Der er synd at dette skal være så problematisk, det får jo folk til å grue seg til å bytte mobil. men men takk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 For de som har mac, kanskje dere kan bruke det her? GSM Remote http://www.traud.de/gsm/remote/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå