master_al Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Imorgen lanseres endelig MGS 3 Subsistence her i Europa. Og det ser ut til å bli veldig kult å spille MGS online. Jeg har bestilt spillet på cdon.no der det stod at spillet skulle lanseres idag(5.10) men når jeg skjekket siden idag sto det at det lanseres 11 oktober. Noe som jeg syntes er veldig rart da det skal lanseres 6. Oktober i Europa. Er så synd hvis de som kjøper hos cdon.no må vente ekstra pågrunn av det Endret 5. oktober 2006 av master_al Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 cdon er en dårlig side å forhåndsbestille fra. Har aldri fått en eneste pakke på dagen - alltid en eller flere dager senere. Og når det gjelder lanseringsdato på spill der endrer de ofte den uten å gi beskjed. Da jeg bestilte Saint's Row f.eks., stod det at lanseringsdatoen var 01.09. Dagen etter var den endret til 09.09. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) cdon er en dårlig side å forhåndsbestille fra. Har aldri fått en eneste pakke på dagen - alltid en eller flere dager senere. Og når det gjelder lanseringsdato på spill der endrer de ofte den uten å gi beskjed. Da jeg bestilte Saint's Row f.eks., stod det at lanseringsdatoen var 01.09. Dagen etter var den endret til 09.09. 7006053[/snapback] Jeg valgte å kjøpe hos cdon, fordi det var ganske rimelig og at jeg får det med faktura. Isteden for at jeg må betale masse ekstra oppkravsgebyr. Men jeg har forhåndsbestilt der før og fått spille på dagen. Men det at jeg kanskje mottar mgs 3 så mye seinere bare fordi at jeg valgte cdon. Er frustrerende. Endret 5. oktober 2006 av master_al Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gidder ikkje kjøpe dette, i og med at eg kjøpte Snake Eater for noen mnd siden sammen med PS2`en. CDON har forøvrig gitt meg spill ein dag før release tidligere. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Personlig kjøpte jeg Snake eater, og lastet ned Subsistance når det ble tilgjengelig på internet. Makan til latterlig dårlig kamerasystem lik det du finner i SE skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå