Jonhei Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Jeg bor i en kjellerleilighet og de over meg har kjøpt trådløst internett som jeg skal koble meg opp til. Det er Belkin. Når jeg har installert driver og programvare og kobler til nettverkskort (eller adapter heter det kanaskje?), står det at den er installert og i drift, men det lyser ikke noe på den og det ser ikke ut til at den finner noe nettverk. Når jeg prøver å lete etter nettverk får jeg opp en melding om at jeg må gjøre et eller annet med wireless zero configuration. Noen som har peil på hva som er feilen og hva jeg skal gjøre? Veldig takknemlig for svar da det er leeeennnnggeee siden jeg har hatt nett... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kan du opplyse om hvilket btrådløst nettverkskort du bruker, og om det er snakk om en bærbar maskin eller stasjonær. Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Kan du opplyse om hvilket btrådløst nettverkskort du bruker, og om det er snakk om en bærbar maskin eller stasjonær. 7005906[/snapback] Har prøvd det på både stasjonær og bærbar. Samme problemet begge steder. Nettverkskortet heter Belkin 802.11g. Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er altså en slik en: http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage...oduct_Id=179753 Lenke til kommentar
holvik Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bruk programvaren som fulgte med USB dingsen. Dette programmet har sikkert slått av "windows zero configuration" for så å kjøre sitt eget opplegg. Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Bruk programvaren som fulgte med USB dingsen.Dette programmet har sikkert slått av "windows zero configuration" for så å kjøre sitt eget opplegg. 7007267[/snapback] Det er det programmet jeg bruker... Noen som da har noen ideer om hjva som kan være feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå