hda Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Noen andre som har problemer med mail.online.no og news.online.no? Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 hm, nope. prøvd pop.online.no og smtp.online.no? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Vet ikke om det er dette du sikter til, men jeg har hatt problemer i en ganske lang periode (par mnd) med at jeg av og til ikke får connectet til mail.online.no og hente mail. Det bare skjer ingenting til jeg avbryter. Men når jeg like etter trykker send/receive pånytt kan jeg komme inn. Lenke til kommentar
hda Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 I det siste tar det over 60s å få kontakt med mail og news serveren, dette skjedde etter at telenor Avidi skiftet ip segment (fra 148.xxx tli 62.xxx) for drøyt en uke siden. Avidi skiftet i samme åndedrag ipen på sine dns servere, noe som ikke blir automatisk oppdatert via dhcp når en kjører OpenBSD. Er det mulig at news serveren har "byttet" navn? pop.online.no ser ut til å fungere noe bedre, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå